Forumsvar skapade

Sida 159 av 160
  • larssa

Medlem
    24 maj, 2003 vid 07:50 som svar på: Kite Dag på Vikingstrand(Helsingborg)

Kommer ni vara där även om vädrets makter inte är med?

• larssa

Medlem
    22 maj, 2003 vid 16:33 som svar på: Storlek?

Skall du absolut ha en CO2 så hade jag också lätt köpt en 16 m2 till att börja med eller så kollar du efter något annat märke och köper en 14 m2. Själv så började jag med en 14 m2 (väger 70kg) och det tycker jag var ett kanonval.

• larssa

Medlem
    22 maj, 2003 vid 08:05 som svar på: kitare kring ängelholm helsingborg?

Jag bor i Helsingborg och kitar häromkring. Vi är några stycken som kitar tillsammans här och det är bara att hänga på om du vill. Kom gärna till Vikingstrand på lördag mellan 14.00 och 18.00 då SKID skall ha en kite/Windsurfing dag.
    [email=”larssa@home.se ”]larssa@home.se [/email]

• larssa

Medlem
    20 maj, 2003 vid 10:33 som svar på: Var i Skåne?

Jag själv är också nybörjare och jag tränar i Råå, Lundåkrahamnen och Jonstorp. Det är bra ställen tycker jag, men det finns säker en massa andra ställen också. Lycka till!

• larssa

Medlem
    18 maj, 2003 vid 17:04 som svar på: Ännu en lokal film!

Klart kul att se lite egna filmer. Bra initiativ tycker jag. Upp med fler filmer på nätet grin.gif

• larssa

Medlem
    7 maj, 2003 vid 08:26 som svar på: Fuerteventura-Sotavento-jandia

Jag och två kompisar var nere vid rene-egli center i februari. Kompisarna hyrde både drakar och brädor en dag utan några problem och vi är riktiga nybörjare. Det var ingen som sa något om nån liscence 3. Det enda dom sa var att vi skulle hålla oss i lagunen eftersom det var frånlandsvind.

• larssa

Medlem
    7 maj, 2003 vid 08:17 som svar på: nya zeeland

Hej!
    Jag skall också ner till Nya Zeeland i Okt-Nov och undrar om någon vet hur det är att kita runt Christchurch?

• larssa

Medlem
    7 maj, 2003 vid 07:50 som svar på: kita i gbg??

Har du fått din GlobeRider kite än? Är du hemma på fredag & till helgen så kan vi sticka ut och döda nån drake då?

• larssa

Medlem
    7 februari, 2003 vid 13:23 som svar på: NYBÖRJARE PÅ FUERTE

Hejsan!
    Då var man hemma igen i kalla svedala och kallt är det fanimej. Nä tacka vet jag ligga i plurret och gå runt i kortbyxor det är gött det. Det blev lite mindre kitesurfande än jag hade tänkt. Beroende på A. svåra förhållanden för nybörjare såsom vågor och rev. B. antingen blåste det inget alls eller så blåste det aphjärna. Fick ialla fall gjort en snygg faceplant på Flagbeach strand (som är inspelad) och en del åkande nere i Sotavento på lagunen. Synd att vi inte träffades något mer, men det kommer väl fler gånger. Dags att spara ihop till nästa resa.
    Ha det gött i kylan!
    //Larssa

• larssa

Medlem
    29 januari, 2003 vid 21:13 som svar på: Tips!

Jepp det var mig du traffade! Vi stannar en vecka till och i morgon skall det blasa aphjarna! //Vi finnes pa tel: 0734-412002. Ha det gott!

• larssa

Medlem
    26 januari, 2003 vid 19:30 som svar på: Tips!

Tjenare!
    Vi bor pa Hotel Arena i Corralejo lgh.2A. Det har varit daligt med vind idag, men igar blaste det ca:8 m/s. Hor av dig nar du kommer ner om du vill.

• larssa

Medlem
    22 januari, 2003 vid 21:09 som svar på: Vågridning

Feta vågor dom kitar i!

• larssa

Medlem
    16 januari, 2003 vid 15:19 som svar på: Fuerteventura

Hoppas vi syns där nere. Får väl skriva och tala om var vi är när vi kommit ner. Skall ni hyra bil här hemifrån eller hyr ni när ni kommer ner?

• larssa

Medlem
    12 januari, 2003 vid 15:09 som svar på: Charter?

Häng på till Fuerteventura. Vi är några som sticker den 23/1 och stannar två veckor. Sista minuten resorna är rätt billiga. ca:3500-4000:- för två veckor.

• larssa

Medlem
    11 januari, 2003 vid 21:30 som svar på: Fuerteventura

Vi körde utanför Landskrona, vid södra infarten. Jag själv tar med mig en drake på 10 och en på 14. Jag tror att vinden ligger på ca:6-7 s/m i genomsnitt på Fuerte nu. Jasså ryggen pallade inte Bengt. Då blir det inget i morgon då?

Sida 159 av 160
PNFPB Install PWA using share icon

Installera våran app genom att klicka på delningsikonen och välj sedan "Lägg till på hemskärmen". I MacOS väljer du, "Lägg till i Dock". Klicka sedan på ikonen på hemskärmen/dockan och logga in som vanligt.

Hantera pushnotiser

notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications
notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums larssa

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.