luuddee
Forumsvar skapade
-
han e ju i Brasilien.. elelr på hawaii man vet aldrig men där nånstans e han..
-
luuddee
Medlem14 december, 2004 vid 21:40 som svar på: DVD, visar den nakna sanningen om kitesurfing!nu e den himma faen va gytt.. bästa julklappen änsålänge.. fast det har iofs inte varit julafton men ändå..

-
jo rambo e rätt kass tycker ja me.. hoppa den kan han itne helt enkelt..
-
ja o kaiser drar nog ut på förmiddan ja måste va i skolan klockan 15..
-
luuddee
Medlem14 december, 2004 vid 15:06 som svar på: DVD, visar den nakna sanningen om kitesurfing!download accelerator plus e hrejjor det. . kan återuppta nedladdningen om datorn slockar elelr nått määää
-
nice som vanligt chrille.

-
låter ju bra.. men är det nått o ha då?
-
bbiiiccckkkkköööööoouuuu!!!
-
haha.. ja det sitter linor på den men det e inte eh linor det är linorna från globerider.. en av de gamla linorna gick av efter en smärre olycka..
-
haha ärligt gillar du den?.. fifaen.. jag har en till salu..

-
luuddee
Medlem11 december, 2004 vid 21:57 som svar på: DVD, visar den nakna sanningen om kitesurfing!fan kan du lägga upp den nånstans.. kitenations ftp kanske.. för ja hittar inte hela filmen nånstans ’
-
jag kan också säga vad ja tycker om saken.. Eh bommen e nog den sämsta jag testat.. sen kommer globerider.. men åter till naish.. jag tycker inte den är speciellt sladdrig .. jo med uds är den men vem kör med det? i övrigt tycker ja den e skön o köra med men inte min favorit dock tycker ja bättre om den än ss bommen.. fast ss bommen e ju lite snyggare faktiskt. den bästa enligt mej är cabrinha som ja den e jevlit go.. behövs litta modd.. men fin e den.. smakenj är som baken .. men klaga inte så mycket över naish den e bättre än många.. men slår tyvär inte cabrinha..
-
va ju sämre vind i fuerte än i egypptia..
-
m/xl
måste skaffa mej en i s också