luuddee
Forumsvar skapade
-
mm man begav sig ju ner till da näs och skanörs hamn.. blåste inte så jevlit när ja kom dit. . cirkus 8.. så jag började pumpa 16.. men precis när jag börjat pumpa så ökade de en aning.. så jag körde ungefär 1,5 timme själv med bra tryck i tolvan. körde bort o kolla vindmätaren sen och det blåset 11 m/s.. så en lyckad men ensam da..
-
det e för faen skit långt dit.. blir nog näset isället inte så långt. . =). .
-
ja tror näset fungerar ringde far precis o han säger stadiga 10,
-
fan det ser ju ut o blåsa bra om man tittar ut genom fönstret… vi får se om det tar sig ja e på när som.,.
-
blir det nått ida eller?.. pällar inte köra själv
-
de e ju fan vilket tjat det är om de här jevla flexifoil..
-
luuddee
Medlem6 december, 2004 vid 15:19 som svar på: Tips på hanskar o skor som klar 5 grader o neråtvaddå??
-
luuddee
Medlem6 december, 2004 vid 13:47 som svar på: Tips på hanskar o skor som klar 5 grader o neråt -
luuddee
Medlem6 december, 2004 vid 13:33 som svar på: Tips på hanskar o skor som klar 5 grader o neråtjepp.. o maui mmagics skor funkar skitbra me..
-
luuddee
Medlem6 december, 2004 vid 10:08 som svar på: Den billigaste torrdräkten för en fattig student?om du itne har klirr i kassan får du la köpa en våtdräkt finss ju sånna som e ganska varma.. ripcurl har en riktigt go emd inbyggd luva 6/4 tror ja
-
haha varfaen va du ida.. jobba du nu igen..