luuddee
Forumsvar skapade
-
ja vill ha en elpump när komemr den? pris typ?..
-
jag provade faktiskt den varianten i skanör för ett tag sen men glömde det där med landningen..

-
faen va invecklat svar chrille. =).. du tar fattar bommen med båda händerna och drar med den ena sen blundar du o hppas på att landa..
-
men ja säger de igen.. klart det är bra med cert men man skulle völ itne behöva betala hela tiden det räcker väl att man går kursen och därmed betalar en engångs avgift och sedan har sitt cert istället för att behöva betala .. bara för att få de gilitgt nästa år.. verkar helt sjukt..
-
hmm ja men spelar det nån roll egetligen du slipper iaf tvinnade linor
-
hade du inte nåpn sån tid rambo mananen min.. eller minns ja fel..? 7,8 s fick vi ditt hopp som inte räknades till tävlingen.. iaf..
-
men ärligt talat .. e de lönt att betala hel jevla tiden har man tagit det så har man .. man går faen inte o betalar sitt körkort varje år.. nä det har man tagit o då har man det..
-
blir fett nästa vecka .. faen ny luva o vantar o nyrenoverad bräda kan itne bli bättre
omd et blir vind -
ne vafaen kör ner till näset istället de blåser där ju..
-
var sticker ni?.. va har du för nummer patrik?
-
frågan är asså drogden visar 11 nu kanske kan stanna där fast det ska ju iofs avta nån som e sugen nu?..
-
hmm
jo det e sant.. undrar då hur hårtde blir när det fryser till is -
jo jag vet.. men vafaen har du bestillt en drake elelr bara shift systemet?
-
hmm ja.. men erkänn att de såg ganska meck ut när han stod där hela dan.. man kunde ju inte se att det va fel monterat..