luuddee
Forumsvar skapade
-
hhmm ja elelr kanske.. för det gör ju rätt ont o krascha på land.. bättre med lite mjukare vatten..
-
faen får ni snö där uppe har nere blir de typ adlrig nån så vi får köra vatten året om..
-
ska ju typ va vindstilla imorn.. men ring om de blir vind då komemr ja..
0736168905
-
hmm nä inte henrik det vet ja ju vem det e .. utan han sopm stod i shorts efter att henrik ahde visat hur det fungerade han andra fick ju itne upp de sen helelr när det blåste men henrik fick upp den fast det va vindstilla typ..
-
javet inte men va jag förstod i varberg så om man kör unhooked o tapapr skiten så dör möget och man dunsar rätt i vattnet förstod ja rätt? verkade så iaf.. men typ han som stod o mekade med det i flera timmer lyckades aldrig riktigt bra med det frågan är då hur lätt är det egentligen tycker det går skitbra utan det med lite träning att få upp kite snabbt o lätt..
-
hmm jo stämmer men pyron funkar faktiskt bra tycker jag.. men alltså drogden mätaren visade över 12 när vi körde igår och ja va inte precis överriggad emd tolvan.. tror itne den stämmer värst bra vid so..
-
blåser väl inte så mycket ida ?
-
du har inte sett BOB
-
mm o melker han kan karate
-
men det e rätt dum tom han nu kör unhooked att tappa kiten för den gör väldans ont både för honom o kiten ju.. bättre med litta suicideleash men iofs om man tapapr kiten med naish nya shift system så blir det cp fritt fall och man dör typ..
-
mmm fast min surfbil e nog fan finast..
.. -
tror nog inte det e en hoppahögt kite faktiskt.. men miketk vet bäst ..
-
faen de e ju jag
ball ju .. faen helt klart fetaste bilen den vita.. nice bilder sam.. -
när va ni på parkvägen ? ja va med där körde med bra tryck i tolvan.. typ 15.20-16 sen körde jag i klgahsman en halvtimme elelr nått
-
jag dra ner nu.. parkvägen tror ja.. får se om där e nån anann nere.. ananrs e jag där ett tag o väntar