luuddee
Forumsvar skapade
-
tyäv kan ja inte det.. men hur lång är du och hur mycket väger du.. kaiser prova den ida.. och han är 193 och väger typ 100.. den va litelite kort annars bra..
-
mm en jävla fin drake det där.. EH.. men det ska ju gå att hoppa med andra drakr också om inte hälftenn så länge iaf..
men det handlar om tajming.. tajming är allt.. -
jag kan no hänga på om vi kör typ gansk länge imorrn.. kan va där typ runt 12.. ska vi säga 11.45 till typ 16… 16.30 nångång..??
-
nä exaKt
-
jo ioch för sig. men men.. faen ingen somm vill ha den..
-
det står ju under hans namn ”stranger”

-
fetaste spelen just nu..
http://www.playforyourclub.com
http://www.pepere.orgye så e det när man inte har bättre för sig..

-
jag snackade me en snubbe i skolan ida. typ från kommer faen inte ihåg va de mecket han ko från hette men de fungerade typ som natyrskyddsföreningen.. hörde med honom vad han tyckte.. han sa typ att det va klart att vissa fåglar vänjer sej vid kitearna men att viss inte gör det typ de som bara är där några dar men han tyckte man skulle kolla om där finns kiteare på de ställen där de fåglar bor egentligen för alla vänjer ju sig.. han sa också att 3-400 meter lät ganska orealistiskt.. och att de fåglarna de rör inte uppfattar det som rovfåglar utan bara som något främmande och blir rädda de blir ju rädda för vilket främmande föremål som helst.. men vänjer sig dock..
vi snackade lite om tippen också. där han inte alls tyckte man kunde förbjuda.. elelr han menade att man kunde förbjude längre västerut så att man skulle kunna åka lite till vänster om båtarna som ligger längst bort till vänster och sen ha förbud längre bort.. sen att vi itne får kitea på måkläppen och långt norrut i skanör kunde han förstå.. med tanke på secret så tyckte han att man kanske kunde göra någon deal så att man får kitea däör vissa perioder för ornitologerna vet ju när de fåglar som det rör är där.. för övrigt så tyckte han vi skulle använda oss av tex varbergs kommun som använder kitingen som en lockande sak för turrister.. åk att man skulle deala mer med kommunen i vellinge och föröska få de att tänka lika dant.. skulle också försöka få om de nu blir förbjudet nånstans så att de kompenserar på annat sätt tex upplåter kitearea på badstranden för att vi inte kan va nån stans för att de är för mycket badgäster… blalbalba snackade ganska mycket.. men men,,

-
mm najs blidde dem ju..=)
-
japp helt klart tysk o ganska fet..

-
ja ajävlar va han va tysk..
-
fan va sugen ja e men förkyld som fan nån som har en filmkamera så kanske jag kan sälla upp o filma litta om jag känner mej bättre.
-
möjligtvis några i somras som nästan körde uppe på måkläppen trots tillsägelser…

-
det e fan itne foil nånstans me den.. elelr kanske sittmodellen då.. har hört att darkridern inte riktigt passar folk som är allt för krampiga även om den passar mej perfekt.. elelr människor med feta revben kanske man ska säga isället trycks typ upp under revnbenen då..