luuddee
Forumsvar skapade
-
anna tar hem gul dräkter vi ska nog beställa 2 nu snart kanske kan prova en när vi fått?? typ en M o en xl blir de no..
-
det e fan klart dom e tyskar.
-
jag tror dessutom att modellflygplanen är mycket mer lika rovfåglar än vad våra drakar är.. har aldrig sett en så stor fågel..
-
jepp darkridern e nog faktiskt bäst.
-
där finns beträdnads förbud på reservaten vissa tider exemepl secret o måkläppen.. inte tippen men det vill de väl ha nuj verkar det som det e lite konstigt med tippen tycker jag i o med att där finns både skjutbana crossbana och massa båtar.. sen det där med måkläppen så var de faktiskt vissa personer som åkte jävligt nära där i somras när vi andra både sa till och själv höll oss med bra avstånd därifrån … till stor del tror jag faktiskt att detta föröstörde ganska mycket för oss..
-
där finns en motorcrossbana mää…
-
luuddee
Medlem30 september, 2004 vid 09:10 som svar på: Inget för sydliga kitare med Hufvudstads-komplex!kan faktiskt bara hålla med jeppe där.. kanske inte allt för bra att åka där när de håller på med förbud o skit överallt n*..
-
det var väl den byn du uppfan innan du flytta hit?
-
där finns ju redan förbud på områden vissa tider.. borde räcka tycer jag
-
du kom ju iten alls vi körde till typ klockan 15.. bra drag i början dog av sen..
-
jA o kaiser sticker ner till najset nu snart drar skanör tror jag kanske..