luuddee
Forumsvar skapade
-
klart du ska komma kommer bli fett ös blåser ju pung
-
ska du köra då?.. jag drar dit snart. nån mer?
-
haha.. mmj den mår fan itne bra ligger på en fläkt nu får se hur den mår imorrn.. =).. inte bra inte bra.. men blire secret då?
-
fan åker ni vindsurfare snowboard o skidor i understället också eller?… handlar mest om känsla..tror de felsta som åker snowboard elelr skateboard vet känslan av stor kläder och sen vill man iten direkt byta dem mot en åtsittade gummidräkt utan drar på sig ett par shorts för att inte allt ska kännas helt naket..
-
fan blir de secret imorrn?.. ska du ut tidigt lalle?.. jag pallar fan inte vänta hela dan.. fast det komemr bli gött ös i habo imorrn med.. fan sv i habo e inte alls fel…
-
självklart chrille.. =)..
-
fan typhoon e ju rikitgt feta .. har ju till o med camo dräkter
-
men hur mye kosta typhoon dräkterna då??..
-
vem tog bort vinden från väderkartan imorrn.. ja e på om det blauser men verkar ju som de ändrat prognosen hoppas för dom att de har fel..
-
fan rambo han e bokad lördan den 25:e e de du som bokat honom..
-
mmm precis pjott det e känsla allt handlar om..
-
mmm jag har ett hel badlakan innanför fast jag ahr shorts det syns väl.. men men aja shortsen behöver ju itne va så dyra beror ju på okm man e brat eller inte.. och elelr mm ja shortsen hålelr ju ganska mycket bättre än dräkten faktiskt fråga sören..=).. lättare att laga också