luuddee
Forumsvar skapade
-
fan det e ju skitfett.. dessutom så bor jag i vellinge kommun o borde nästan räknas ner till nl fast mer vl och då tycer jag att jag borde ha dispens för att ha det.. (men det skyddar dräkten ganska bra också tycker jag)
-
jag lägger upp alla förbud o skit med datum o mög med alla gränser o mög här sen eller snart.. jepp..
-
ni kan ju iten mena allvar när ni säger att de där ”drakarna” är snygga de e fan de fulaste man kan hitta juh..
-
klart. tror jag om inte de andra e för feta hhaa.. men det e en helj rambo har inte riktigt kolla på sakerna det e 25-26. juh..
-
klart.. fan ja tror det e ett 25 manna tält elelr nått. =).. haha
-
klart vi ska dit.. blir fett ös om de blauser… men rambo.. vi får fixa mitt millitär tält så kan vi slagga i det =).. och grilla på eldstaden.. men ni där uppe fixa litta vind så komemr vi.
-
fan. jag kunde åkt bakom dej med bogserlina mackan..
-
fan att man ska va sjuk nu när det e gött väder.. fan mackan .. jag kommer nästa gång det blåser bra så får vi käga litta mackor meee.. =)
-
när kommer nästa leverans då..??.. var ska man beställa jag vill ha..
-
då hade vi ju redan kört ett tag började regna och vinden la sig lite så vi sket på det fick ni nått åkt?
-
vi drar nog ner till skanör istället tror jag…
-
jag o kaiser drar ner till näset nu snart ska bara slänga i oss lite käk.. sticker ner till skanör.. vakna jakob kom dit nu.. du kan inte sova hela dan.. =)
-
faktiskt gött med vind på kabusa.. men det va ganska jobbit att ta sig ut i vattnet när man kunde ligga och ha de skönt i bussen =)..
-
måste faktiskt säga att eh:n e den skönaste jag kört än sålänge…
-
vi sticker ner till fabgk imorrn ganska tidigt tror jag..