luuddee
Forumsvar skapade
-
de va lite ös.. tur din quick release funkade bandana..
-
blir de nått åk nere på näset ida?.. ser ut o bli fin sv i habo ananrs.=)..
-
hhmmm jag undrar var du bor nu när du bor i gessie.??.
-
jasså. . följer gärna me nån annanstans..
slå en signal imorrn om ni ska nån annastan hugo.. 0736168905
-
hugo hugo lille hugo.. finns det itne nått tecknat djungeldjur som heter hugo.. haha
-
fan fler kitare i gessie.. fan du borde testa gessie beach.. haha.. elelr vad aäger du kaiser man.. =).. hehe.. du so hade flyttat var bor du nånstans ..??
-
habo pung som gäller !!
-
ja nu vill jag se hur snabb du e hugo… hur går det med den nya brädan som martin skulle göra.. har du den vinner du ju .. eller..
-
klart jag kommer ner imorgon. e du hemma nu så du kan åka hela dan?.. sticker ner runt 11-12 till fabgk..
-
haha melker.. du får fan träna de där musklerna lite så mycket ¨kande som vi har nu gäller det att ha bra med muskler juh.. ananrs får du väl testa nya liftassen imorgon.. tror den kan gå jävligt fint över sandynerna på gk…
-
fan va fint… några förändringar på den?
-
nä det gör det onekligen inte. . får väl sticka till klagshamn istället .. blåser bra här nu.=)
-
inte just nu.. ska in till malmö och fixa min lön sen ahr jag ju ett räande i lund men det tar lite tid nog inte lönt.. då e vi itne där förrän ikväll.. tänkte inte på att du bodde så långt från vinden.. vaffan ahr du bilen i lomma för.. trfor nog du får sticka ner och hämta den.. =)..
-
ska kanske ner sen måste ordna med litta meck först. men jag kan ringa om ja ska ner.. rambo nummer?