Forumsvar skapade

Sida 113 av 145
  • marden

Medlem
    10 oktober, 2007 vid 18:03 som svar på: 08 swedspeed cup

har tagit ledigt nästan hela dan o hade i vilket fall som helst tänkt tillbringa dan på skälsåker, har dåde en för mig ny speed bräda o en falcon fena som ligger o vibrerar i garaget o det ska va jävligt kallt om dom ska bli kvar där

• marden

Medlem
    7 oktober, 2007 vid 17:51 som svar på: Speedchalenge Flyttas En Vecka Framåt!!!

nja det där sissta hajade jag inte

sitter här i mörkret o känner säsongen rinna iväg mot sitt slut om det inte kommer någon vind snart(imorrn kanske då)

o grejen är den att om jag känner mig skjälv så packar jag inte bilen ensam på fredag o dundrar ner 50mil till götet även om progen ser bättre ut o jag är sugen på att åka dit.

men om det är några som vill va med på att fylla en bil/minibuss me gubbs o ett släp me speedgrejer här från tokholm så jag får en spark i ändan så följer jag gärna med på en resa.

tänker mig att det blir lite roligare me lite tjöt på vägen + att vi kanske kan bo, äta o kanske till o med ta en öl på lördag tillsamans
    tyvärr är jag inte reseledar typen men om det är några som känner lite som jag kan ni väl skriva en rad så kanske vi får ihop nått

hänkö vingen finns kvar o kanske den åker ner till tt om du vill se

• marden

Medlem
    6 oktober, 2007 vid 15:42 som svar på: Speedchalenge Flyttas En Vecka Framåt!!!

varför håller du plogen under armen?
    den brukar va fäst bak på traktorn

• marden

Medlem
    1 oktober, 2007 vid 19:10 som svar på: TT Största speedeventet? 6-7 Okt

jag min gps o bror har vart på ”höghöjdsläger” i helgen o nu fattas det bara en bra prognos för nästa helg

den andra bilden är från klassisk surfmark torbele garda o den tredje utsikten från mitt styre 2000 höjdmeter senare

o på flyget hem såg det ut att finnas en grym speed sträcka längst ner i danmark på så där 10 km lång sandrevel som nätt o jämt såg ut att sticka upp ur havet

• marden

Medlem
    26 september, 2007 vid 14:43 som svar på: Gaastra GTX 7,0 vs NP V8 7,0

@Bjornen 418116 wrote:

Nu har jag ett segel på gång RS-slalom 7,2 -07 knappt använt för 4000:- tyvärr utan mast 😡 men är seglet en bra modell alltså är det ett racesegel eller freerace och vad tror ni om priset ?

ja ska bort i helgen, men du kan få prova/låna mitt rlktiga rejssegel:)
    om du kan komma förbi ikväll o hämta det ,så har du nått att jämnföra med sen

säljes nasish stelath 7,0-05a

• marden

Medlem
    25 september, 2007 vid 19:40 som svar på: Gaastra GTX 7,0 vs NP V8 7,0

ta hem dom här från danmark så kan jag ta det mindre
    http://www.riders.dk/Default.aspx?ID=212&addID=7008

• marden

Medlem
    18 september, 2007 vid 15:48 som svar på: Topp 10 på GP3S!

@The_Novice 416116 wrote:

Ja, Dave White är ju en jäkla amatör…?

lite va ja mena
    dom har inget att vinna/tjäna på att posta session som inte är i abusoluta toppen
    dom kan bara förlora på att posta sånt som är under 45kn

• marden

Medlem
    18 september, 2007 vid 13:34 som svar på: Topp 10 på GP3S!

svårare att förhandla till sig miljonsponsorkontrakt om man ”bara” ligger på typ 20 plats o har några osponsrade surfare framför sig
    är min tanke
    men om nån av dom slår till me en topp 3 tid så kommer det nog upp

• marden

Medlem
    16 september, 2007 vid 19:10 som svar på: Bomhöjd/ kontra mastfotstryck

jag har trott att om bomen sitter i mitten så är det balanserat me lika mycket tryck ovan som under bomen
    sätter man då bomen högt så vill seglet rotera runt bomen så mastfoten åker bort/uppåt
    bomen lågt seglet roterar åt andra hållet mastfoten mot dig/neråt
    känns det inte så om man håller i riggen när man står på land utan att den sitter fast?
    men när jag läser detta kanske det har me hängselen att göra?

• marden

Medlem
    15 september, 2007 vid 08:47 som svar på: Regler för att köra vid Forsmarkspiren

själv är jag inte hemma idag men är det ingen annan som ska göra ett nytt försök

• marden

Medlem
    13 september, 2007 vid 14:54 som svar på: 08 swespeed cup fredag

@culing 414596 wrote:

Jag och Nick åker till Västkusten några dagar, så ni slipper mig!

ligg på nick lite så han kommer ner till fredag eftermidag/kväll han har en sak med sig till mig jag skulle vilja prova imorrn:)

tänk bara om resan till västkusten blir en bom körning o ni hoppar årets dag i sthlm

• marden

Medlem
    13 september, 2007 vid 10:38 som svar på: 08 swespeed cup fredag

är det nån som dycker upp på fituna?
    själv kanske jag kommer loss nån timme o hade tänkt lägga den timmen på ett närmare spot,
    men om det blir bra uppslutning nere i fituna kommer jag dit ändå.

• marden

Medlem
    12 september, 2007 vid 19:16 som svar på: Swespeed på G

Nautical mile : 37.0 knots

• marden

Medlem
    11 september, 2007 vid 19:17 som svar på: gamla fenor

@Oregistrerad 413894 wrote:

Vad är problemet??? Köp Nytt!!! el är du snål??

snål de e bara förnamnet
    känns dessutom sådär att lägga ner 4500 på tre nya fenor som jag ändå sätter i en sten första gången jag provar dom (lyckas nästan uteslutande me det just när fenan är ny)
    så jag tänkte nån mindre snål person kunde få ta oskulden pån o sen kunde ja ta över när första jacket är gjort eller om toppen är borta
    för ni vet väl att man alldrig slår nå pb men en jackad fena:)

• marden

Medlem
    8 september, 2007 vid 15:52 som svar på: Garmin Foretrex 201 Quick Start Guide

det vanligaste rådet brukar väl va att trycka i sladden hårt i gpsen
    va ett liknande fel uppe nyss http://0108dev.surfzone.se/forum/showthread.php?t=52035

Sida 113 av 145
PNFPB Install PWA using share icon

Installera våran app genom att klicka på delningsikonen och välj sedan "Lägg till på hemskärmen". I MacOS väljer du, "Lägg till i Dock". Klicka sedan på ikonen på hemskärmen/dockan och logga in som vanligt.

Hantera pushnotiser

notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications
notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications