marden
Forumsvar skapade
-
låter bra me traktorn värst bara att långtids prognoserna är så osäkra
-
@Jester 400059 wrote:
Den lille bilen kanske behöver rastas lite???
ta den stora bilen så jag också får plats:)
ska bort nu åt andra hållet till på söndag men sen, om det kommer nån riktig dräpare till prognos så är jag inne på att ta en da eller två där
är det fler som är inne på samma sak så vi kan samordna/åka -
det blev en förmidag i kapellskär som inte va så tokig även om alltid vill ha mer o bättre vinkel på vinden
nu låg den lite mycket på ono o ville inte vrida ner på syd så det blev lite mekigt att ta sig ut men väl ute bland silja line båtarna så låg den på 9-11m/s
som bonus så kom dom första regndropparna precis när jag riggat ner kl 1 o sen öste det ner hela vägen hem -
efter som jag är ute efter platt vatten chansar jag på scwiterbadet om vinden ligger på so
o skälsåker om den är no kanske oxnö om det inte blir för gropigt där
får se tidigt i morgon vart det pekarom nu ingen kommer in me något lockande förslag på annat spot
-
beror väl lite på hur den gått av
men nog tycker jag en bom ska hålla ett par år om man som vi surfar här i stan o även om du tycker att du seglat mycket med den så skulle nog en kille från maui nog tycka att den va istort sett oanvänd.
o hur lyckaades du segla av den i dag när det blåst 6m/s? körde du över den me bilen:) -
klart den ska hålla fast den är ställd på max längd annars skulle dom väl inte gjort den så lång
om den nu går av får du väl reklamera -
kan ingen som va med skriva en längre redogörelse hur det gick för er
kom ni verkligen så långt som planerat? -
har en nokia 6288
vilken anslutning ska java progam ha då? -
mmm ca 55mm får plocka fram milimeterstocken nästa gång 🙂
-
har en f2 sx s -06a
ni kör väl på 07or med dom ställbara cutsoutsen, har ni dom nerställda när ni speedar
(lite lite inne på att fixa såna på min me) -
grymt grabbar
skulle också velat va där o lära särskilt när ni står på f2 brädor när jag vart lite skeptis till min o dess toppfart
men det är väl som vanligt allt hänger på vem som står på inte på vad -
härligt steffo där va några sidor som funka
tillomed högdalens siffor som jag tappat bort på pc -
hmmm jag provade en liten stund i går med mitt stealth o gaastra masten
o det känndes inte rickigt som dom passade noge bra ihop
tycker nog segelt kändes bättre med den north 75 som jag använde förut till seglet
men det kan också varit provstunden som blev för kort o övrigt trim inte han ställas in
i vilket fall som helst ligger 6,5 o 7,0 an för nära varan så är det verkligen ingen som är intreserad av stealthet o kan ge ett bud påt