marden
Forumsvar skapade
-
@getwet 379757 wrote:
Därför föreslår jag att 08 speedcup kör en session på Skälåker imorgon……
Vi startar när det blåser och slutar när det mojnar, svårare än så blev det inte.verkar skitsvårt finnarna tror på morgonen o windguru på kvällen,
dessutom är man förkyld långt ner i lungorna så man fick tacka nej till tiomila orienteringen imorronnatt typisk blåser nog apa bara för det:) -
borde inte va nå större problem att laga det så det går att köra med
lättast är väl att stoppa i ett rör i ferrulen, blir kanske lite tungt
att byta hela ferrulen går väl också men för att få ut den trasiga delen krävs det nog en del våld. -
det är väl någe skumt me smhi prognos
varken finnarna eller windguru tror på stiltje imorrn
dessutom är onsdag förmidag me fortfarande
eller drömer jag bara om att komma ut på vattnet imorrnedit nu blev det visst ännu tydligare när de va i hela sverige, är visst 1 april idag
-
det kan man lungt säga, det var det värsta jag sett 16 lungt på raken
o jag som är halv ledig imorrn -
dom slog väl inget världsrekord den dan så då kunde dom inte ge nån tia 🙂
eftersom det tydligen funnits snabbare brädor än dessa o dom vet väl precis som alla andra att det är materialet det beror på -
mac funderar du fortfarande på fituna imorrn?
lite sugen själv på att åka dit
bjornen isåfall kunde du prova min hs 105 så har du provat en slalom om en en lite speciell -
tackar
tänkte nog limma ihop min silicon och läggen en sträng runt rutan där jag tror min läckte, droppen va nog mellan lcdskärmen o skyddsglaset
ska bara kalibera om innehållet lite så den går lite fortare först:) -
kanske skotar in för tidigt så seglet börjar dra dig framåt innan du fått upp en fot
lika svårt att förklara från detta håll -
@Bjornen 378205 wrote:
Jag övade vattenstarter idag och jag märkte att fenan hindrar avdriften när jag har seglet uppe ur vattnet så att brädan hamnar på fel sida om mig.
fattar inte riktigt vad du menar
hur kan du hammna på fel sida brädan?dras du över den eller runt bakom
man kan väl dra i bakstroppen om man är på fel sida
sen måste du kliva upp med ett ben i taget ha kvar ett ben i vattnet som dragg/broms o ha nosen lite mer upp mot vinden -
andra fruar tittar jag jämnt på, men dom får jag alldrig provligga,
enklare att få prova soffor med min charm o utsende.själv då vågade du dig ut ikylan?
-
kan medela att den va ihoplimad o gick ganska bra att benda isär me en kniv
-
för att det har kommit in en dråppr vatten som syns i displayen så den skulle nog må bra av att torkas ur
-
@Bjornen 378099 wrote:
Bilen är packad och jag åker om 10 minuter. En fråga: hjälper det att ha underställ i våtdräkten (100%polyester) eller blir det bara kallare ?
//Björn
hade underställ igår och jag frös inget, däremot så prova jag inte utan heller?
förhandlingar pågår me frun kanske kommer man till rangsta snart.edit allt tyder på att förhandling förlorasdes trots man städa toan
blir till att åka o titta på en ny f…ing soffa istället