marden
Forumsvar skapade
-
hur är det med stadium i göteborg då dom sålde väl billiga fjolårs sx:er
men dom kanske är slut -
@getwet 377367 wrote:
Fy fan Mården, det ska regna och tempen blir ca 4-5 grader……..-2 i vinden!
när du lägger upp det på de viset försvann lite av suget
får se vad dagarna bjuder på för nån temperatur har själv en mental spärr vid 10 gr o uppehålltror förresten jag ska prova ältasjön nån gång på västvind var där o tittade idag den ligger relativt högt upp o inga berg ivägen västerom
-
ser ju hellre att du köper av en svensk så våra surt förvärvade pengar stannar hos oss
men såg denna när jag tittade runt lite på segel http://www.riders.dk/Default.aspx?ID=212&addID=3377
tips 7,2 va såld 🙂 -
hur är det med master till rs6 går dom av som tandpetare?
Johan G nya mast gick väl redan när vi riggade på skälåker(ska han byta segel i år ?)
passsar x6 är inte x9 smalare?
skulle min 460 norht viper 75% dropshape funka som jag har i mitt stealth?
har du kvar ditt surfan vad ska du ha för det med mast?
är nya rs seglerna bättre, bra pris på surfers
kan ingen hylla eller såga ett märke dom inte är sponsrade av o uttala sig om någe bra dom testat även om de sponsrade e dom jag lystnar mest på 🙂 -
får hålla med oskar där också
det räcker för att dra rigg
fundera mer på om du vill ha en bredare
för mig blir det nog en formula den dan jag känner att jag ska byta min hypersonic 105l
krävs väl lite mer teknik att få upp en bräda med mindre volym i planing samtidigt som en med större volym men när du har koll på det är det väl ingen nackdel -
svårt att säga när man inte kan va på båda ställerna samtidigt
dalarö bjuder väl på lite bris det me
ni får åka till varsitt ställe o ringa tillvaran o sen rapportera här vad ni såg
själv ska jag åka till dagis o plocka ut ungarna -
tycker oskar isonic låter som ett perfekt val.
-
kan ingen ta bort hela den här tråden innan programet blir vedertaget
det är väl därför vi har ett speed forum dom som kan gippa hänger väl på balett forumet:) -
nästa steg i utveklingen är att köpa en gps, om det nu inte är gjort
då löser sig brädfrågan automatiskt, i år blir som du är inne på en slalom på ca 120l och om nåt år eller så äger du några cambersegel och en speed bräda på 60l:) -
micke ö du har väl kommit hem nu?
blev det nå åka av på speedstripen? -
välkomma hem gubbar har vart lite lungt här på speedkonfen utan er ett tag.
grymma bilder ni ser dock lite slitna ut på en del, va det nu kan bero på
bjöd ni era idoler på nåt eller? -
hej på dig appel såga på du ideerna är inte mina utan hot:s,jag försökte bara göra något anorlunda me en fena.
är själv lite tveksam angående fillets.
angånende fenan är den nog tänkt att ha till hårdare vind, vilket jag beställde idag till nästa helg,får se hur det går då
det var bara det att jag var så sugen på att testa så det blev två vändor med fenan sist, kom på så här efteråt att det nog inte blev nån djupare slör heller när höjdtagning inte va så bra
skulle gärna haft lite större rigg men nästa storlek på segel är 10,1 vilket inte lirar me brädan som också skulle testas.
såg annars att nicklas va ute me 6.2 samma dag o gick fortare kanske inte va vinden som saknades utan mitt trim.