Forumsvar skapade

Sida 142 av 145
  • marden

Medlem
    14 september, 2005 vid 20:40 som svar på: nu ryker alla rekård kålla mitt nya vapen

Svar till:

Vi kommer att vara start klara 8.00 i morgon bitti
    för att ta rekordet . För de nya blir inte lätt att slå (Är ledig i morgon!!!!!!)

[/ QUOTE ]
    blev det någon fart på nya ab+?
    vinden räckte väl till iallafall cool.gif

• marden

Medlem
    13 september, 2005 vid 17:34 som svar på: nu ryker alla rekård kålla mitt nya vapen

Svar till:

Jag och Johan Gelander ska göra ett tappert försök att bättra på mina 35,2 knop, hoppas inte 7,2:an blir allt för stor.
    Hoppas på många fina GPS-tider, för vi svenskar ligger lite efter.
    Kör hårt i morgon!

[/ QUOTE ]vart o när?
    hoppas man får dra nedhal imorgon så man storknar på 7,0an

• marden

Medlem
    13 september, 2005 vid 14:51 som svar på: Speed Onsdag

om jag kommer låss från jobbet i tid blir det nog dalarö.

• marden

Medlem
    12 september, 2005 vid 20:01 som svar på: Onsdag

måste bara ta reda på hur fort dom brädorna jag har kan gå först och det kan ta tid. smile.gif

• marden

Medlem
    12 september, 2005 vid 19:06 som svar på: Onsdag

Svar till:

Har jouren på jobbet.Sen på kvällen skall tanten på nån jobbhappening så jag blir hemma med ungarna mad.gif

Snart har jag jobbat ihop en 3dagars till Klitmöller wink.gif

[/ QUOTE ]
    vem säger att du har jobbat så mycket, du eller tanten
    smirk.gif
    men om du ändå är i danmark kan du väl ta med denna hem sonic

• marden

Medlem
    12 september, 2005 vid 15:48 som svar på: Cut-outs & nose-chop

fint speedställe där på sista bilden

• marden

Medlem
    11 september, 2005 vid 09:21 som svar på: Irriterad över att det inte funkar i vågor (FAN!)

det kan inte va så att du missbedömmer vindstyrkan på öppnarehav där det oftast ser ut att blåsa mycket mer än det gör om man jämför med sjöar ,för 110liter är väl inte så stort i 1mvågor

• marden

Medlem
    11 september, 2005 vid 08:03 som svar på: Lämplig grå färg för Starboard Sonic

jag funderar på att flytta in fotstropparna på min hs en 5-10cm om jag inte får den såld.
    för jag tycker man står onödigt långt ut på kanten när man kör små fenor och börjar små studdsa på vågorna så viker kanten man står på ner sig.
    någon som har en ide eller vet hur gör nya skruvhål på ett lätt sätt.
    bak har jag för tillfället skruvat fast en tunn plyfa i dom bef hålen och skruvat stropparna i den men inte haft tillfälle at prova än.

• marden

Medlem
    10 september, 2005 vid 19:53 som svar på: En h…tes väntan

precis som jag misstänkte att det blåste hårdare och oftare innan man skaffa gps.

• marden

Medlem
    10 september, 2005 vid 16:36 som svar på: f2

jag skulle vilja se små formel 1 vingar på sidorna och en större därbak också cool.gif
    fast med lyft kraft på då eller en flygplans skärt så har man en fena upp i luften okså wink.gif

• marden

Medlem
    10 september, 2005 vid 15:44 som svar på: Hjälp mig välja rätt bräda! (och rigg!!!)

det beror lite vad du vill göra på brädan, vill du bara segla ifrån dom flesta på erstaviken när det inte blåser så där jätte mycket som det ju sällan gör kan du köpa min hyper sonic som finnes på sälj nu igen. smile.gif
    och desutom bara en kvart bort.

sälj

• marden

Medlem
    9 september, 2005 vid 12:40 som svar på: Speedspot i Stockholm

Svar till:

Oj, oj. Hmmm, läs inte in för mycket in en liten kommentar är väl kanske mitt tips. Jag har två barn själv, tänkte mest att ”undrar hur han gjorde?” och började fundera…

Tanken har ju funnits i Göteborg. Tänk om man samlas ett gäng surfers med barn, spisar ut flytvästar/hinkar/spadar/grillkorv till kidsen åsså turas vi om med att segla… Fasen, borde ju funka asbra!

Vad sägs?

[/ QUOTE ]håller med fullständigt dåde på oj oj o barnpassingen för det jag gjorde är väl inget jag kan rekomendera andra fötutom att prova nya relativt platta vatten utan barn. smile.gif

• marden

Medlem
    9 september, 2005 vid 11:43 som svar på: Speedspot i Stockholm

herre guud!
    jag trodde den här sidan handlade om spots i sthlm-trackten ,och nu har jag kommit med två pinsamma förslag på lilla sjön vid dalarövägen och dreviken som jag provseglade några minuter medan min dotter lekte glatt på stranden där jag såg henne hela tiden(hon sa innan när hon kände på vattnet att det var för kallt och gick heller aldrig nära fast hon hade flyttväst på sig) så jag vet inte vad ni är så rädda för är det vattnet eller pedofiler eller bara att hon kanske kan bli ledsen när hon är ensam.
    när vi ändå håller på kan jag bikta alla mina hemskheter jag gjort mot mina barn. i midsommars satta jag båda barnen i samma bil och körde ända till dalarna o alla vet ju hur farligt det är imidsommar trafiken sen sov dom i samma säng som svärfar och där vet ju ingen vad som kunnat ske.sen satte jag henne på dagis idag och då läste jag i tidningen idag att en två åring nästan dog då den ramlade ner från en gunga i vänersborg.
    jag såg en tråd här på konfen för ett tag sedan en bild på en av våra mest kända sponsorskribenter där han hade sin son frame på brädan ute på vattnet vad hade hänt där om han fått ett kast fall hua.
    nu måste jag hämta henne från inskolningen stakars barn!!

• marden

Medlem
    9 september, 2005 vid 09:28 som svar på: Lämplig grå färg för Starboard Sonic

Svar till:

Du var inte ute idag då?
    Jag körde hypern och 6.5 och fick skrämt upp den i 28.6 knop, funkar ju kanon med små segel… cool.gif

[/ QUOTE ]inte bra smirk.gif då tog du mitt pers på 28,2kn hs105 6,6m2 o32fena vad kör du med för någon fena?nu när man lärt sig hs bättre känns det som man skulle kunna ha mindre fena om man haft någon.

• marden

Medlem
    9 september, 2005 vid 08:16 som svar på: Speedspot i Stockholm

fjant

Sida 142 av 145
PNFPB Install PWA using share icon

Installera våran app genom att klicka på delningsikonen och välj sedan "Lägg till på hemskärmen". I MacOS väljer du, "Lägg till i Dock". Klicka sedan på ikonen på hemskärmen/dockan och logga in som vanligt.

Hantera pushnotiser

notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications
notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications