marden
Forumsvar skapade
-
japp på med en flyttväst o fram med en hink o spade
sen får man väl hålla ett öga på stranden. -
en annan sak som är konstig (kan de bero pådet) är att när jag laddar datan från gps till gpsar så pipper gps bara till när jag kör down load all ? så jag tar down load tracks istället.
-
japp
inget funkar utan 10 topspeed det står 0kn på 50m 500m o 10s på den bilden jag skikade
-
idag fick jag inte tag i någon barn vakt men till slut tog tålamodet slut så 2åringen fickföljamed och då passar inte dalaröhamnen vidare bra. Så det blev att testa närmsta stranden som sv kommer åt i drevviken,udden i skogås.
resultat blev 28,3 kn på plattvatten i ruggit byig vind men plattvatten underlättar verkligen det kändes som ca23 kn -
hej
är det någon som kan förklara varför jag inte får ut något resultat på compute speed statistict förutom best speed och averish speed resten visar 0kn tex 500m o 10s -
Svar till:
vad blev det?
[/ QUOTE ]vad är det på din bild speedjanne ??
har din våtdräck spruckit i röven eller -
sådär var där mellan 17-20 planade mestadels med 7,0:a kom en del byar med lite tryck i blåste väl mellan 4 o 8 m/s men jag tror det var bättre lite tidigare på dan

Är det nån som ska dit i dag jag tycker träden rör på sig utan för fönstret.
-
skönt att se att du jobbar med detta problem,om du hittar färgen hoppas jag att du meddlar här hur du gjorde.
eller spar ett lager färg så du kan sälja den vidare i småburkar till sveriges surfare jag beställer isåfall en burk.
-
där var du snabbare på tangentbordet iallafall
-
tror nog att det kan funka med ett modernt 6,8 som väl tål mer vind än ett äldre segel, även om ett mindre är optimalt om det nu finns vind finns för det.
såg annars att vindsurfing.se reade ut två speedsegel ett större och ett mindre. -
är det någon som har ett förslag på någon lämplig fena till hybriden o 7,0stealth. pb-box.??
föregående ägaren hade lyckas tappa orginal fenan när han var ute åseglade.
jag har två fenor i garaget en gammal 33cm selekt superfoilslam g10 som tyvärrhar fått en del stryk
och en mistral racing sl 28cm.
men jag är rädd att dom är försmå för att jag ska kunna ta nån höjd över huvudtaget. -
på min stardoard hyper sonic är det deep box men orginal fenorna är bara tuttle och det har gått bra, iof är dom fenorna inte jättestora.
-
tackar för svaren det låter bra det där

kollade på gps-speed och såg att hybrid 89 o stalth verkade va en omtyckt kombiation iafall och nån hade väl upp mot 40 kn i max och de låter ju bra även om inte jag kommer vara inärhetten av såna siffor.
hoppas det drar in något lågtryck snart så man får prova