melker
Forumsvar skapade
- 
(Pan) Kan jag köpa reserv av dig innan vinden tar i igen ?  Melker 
- 
Det var ett slag under bältet. Nu är jag trillräckligt deprimerad för att bli inlagd på psyk !! Melker 
- 
Har punka. Nån som vet vart man köper ny innerslang ?? Melker 
- 
haha. Både jag och Anders lever än. Han skall till Etiopien med läkemedel snart så då kanske han stryker med. Själv har jag investerat i en mountainboard så jag kanske lämnar in redan idag. Ha det förjävla skönt i Cabarete. Melker 
- 
Ja precis Melkersson. Daniel Melkersson 
- 
Skall det blåsa nåt ?? Vart har du tänkt ? har ingen bil i helgen så jag drar nog bara ner till ribban i så fall. Melker 
- 
Det blir bra kallt det !! Står nog tyvärr över. Men provar nog att köra ihjäl mig med den nya mountainboarden.  Mvh – Melker 
- 
Hoppas du fick mailet som sagt så skall jag till helsingborg i kväll. Mvh – Melker 
- 
Jag tar brädan. Du får 600 rätt i näven om det är OK. 600 är allt jag har innan löning nämligen. Bor i Malmö så vi kan ju bara ses på nån ”kitespot”. Nämn ställe och tid så ses vi där. Om hjulen rullar och truckarna är hela vill säga. Är hjulen kullagrade ? Mvh – Melker 
- 
Har du byggt bräda själv ? Funkar det med valiga truckar för longboard? vart köper man hjul ?? Vill ju komma så billigt undan som möjligt. Melker 
- 
Har också hört nåt om Kitespecifik torrdräkt. Nån som vet var man kan hitta mer info ??