mrmille
Forumsvar skapade
-
hmm, jag som inte kan läsa längre. sorry.
vill se lite testamonials på mystics nya drysuit innan jag kaufar den. Kunde ju varit den, lite kass informerad! -
Faen att man måste jobba då =/
Ser redigt fint ut, troligen bästa dagen på hela året!Vem tillverkar B2an föresten?
Har inte settO sen heter spoten ”secret-motala-bathdjevel-spot”
-
vill vara där!
fint som tusan -
Svar till:
Tacka gud för att jag inte har en foil!!! Särskilt med handtag!! Fan va kul film!!!
Varför inte använda en bom?[/ QUOTE ]
Hehe, vi kör med bom också, blir dock inte så mycket bloopers då iom att man inte får ut lika mycket kraft

-
Svar till:
Tänk va en Flexifoil Blade kan glädja mycket!
QL Eric!
Har du någon film när du flög 10 meter upp?
Peter
[/ QUOTE ]
hade med kameran men sambon hade fullt upp med att kolla att jag var i livet än att filma tyärr. Gjorde ju några så fina hopp straxt innan.
Om filmen funnits hade den varit försvunnen för lääänge sedan pga försäkringskäl ändå =)
-
Svar till:
ngns mamma måste vara helt förstörd efter alla dom gräsfläckarna.
[/ QUOTE ]
Ingen fara, vi är snart 30. Har sambos o sånt shit då istället -
jag har 5 – 7 – 11 – 15 (snart)
funkar för alla väderEn 10 känns lite fel, jag skulle nog satsa på en 11 med bra depower istället.
-
mrmille
Medlem3 april, 2005 vid 18:56 som svar på: Bilder ifrån Cabareté inkl. Bild på Eric HertzenFaen va kties i skyn´, ser ju knappt himlen
-
Svar till:
sant vartenda ord!
mindre pjöfs=coolare bräda[/ QUOTE ]
exakt, därför mitt pekande finger

-
Svar till:
mrmille: hur fungerar customvinylerna? hur fäster man dem och hurbra sitter de?pris?
[/ QUOTE ]
Tja, du fixar grafiken själv eller tar en av de som finns som standard. Sen printas/sublimeras de på en ganska tunn vinyl som senare lamineras.
Undersidan på vinylen är adhesiv så man tar bort en bit av skyddsplasten och måttar in hur det skall sitta. Sen tar man och drar av bit för bit tills hela våden är på. Efter det renskär man kanterna med en vass kniv. Gnugga lite med en trasa runt kanter o så i efterhand kan vara att rekomendera.
När den väl är på plats vetefan om det går att få bort. Möjligen om man tjatar bort den en centimeter i taget med ett rakblad

Jag har ju fått en demovåd till min mountainboard, mer ogästvänligmiljö än där kan man nog knappast hitta. Det får ses som ett hållbarhetstest.Priset?
Inte helt klart ännu, beroende på hur stor bräda man har kommer det att landa på mellan 300-700 skr ex frakt till kund.Fästa…

Fixa ytterkanter…

Skära…

Skära lite till…

Klart =)
Tar ungefär 15 minuter och man bör vara två som fixar!