mrmille
Forumsvar skapade
-
lita ond lixxom

Passar min tyska personlighet i övrigt. Säg till om ni vill ha custom vinyler. -
Gör som jag, gör en egen snygging =)
Mycke fetare -
Svar till:
He He
har hört att Heidi Klum skall plåtas i Habo i sommar man behövde någon som kan ha henne boende hos sig över en helg! Någon som har plats över?[/ QUOTE ]
Näää, har fullt hus med aguillera och hennes danssöser
-
vi har tom snö kvar på sina ställen

fina bilder, mest tits ’n ass iofs
-
fan va gött, hälsa alla lkpg pågarna från mig

-
Ta bara så många bilder som möjligt och lägg i ihop i photoshop sen.
Om du inte orkar klippa lite i bilderna kan du använda dig av blandningslägen (blendingmodes) som klipper ihop lagrena hyggligt bra automatiskt.
-
Om du skarvar linorna riskerar de att bli lite olika långa. Vilket leder till att kiten lever apa, inge vidare :/
Lösa upp knutar är sällan ett problem, som skrivet ovan, blöttlägg bara och använd en nål eller en gummibelagd tång.
Det är viktigt att du håller koll på detta ställe på linan sen, en brusten lina mitt i åkning vill du nog gärna slippa. Hur bra det håller beror ju på linans skick och vad den är gjord av. Är det Dyeema linor brukar det vara rätt lugnt om man fått en knut.
-
Svar till:
Palla registrera med hela sin identitet?
Svar: NEJ[/ QUOTE ]
Slipp då och lev i mörker
-
Jo, en femte lina kan fungera på lite olika sätt. Sitter den i bakkanten (TE) så vänder du ju på vindflödet i draken och får den att lyfta som det illustreras i filmen.
Har du den i LE (framkanten) lägger sig draken på rygg och du kan enkelt börja ”veva” in ena sidans linor och ställer på så vis kiten på kant istället. Kanske att föredra då du snabbare kommer ut ur powerzone.
I annat fall är det bara att lära sig dra i rätt linor så brukar det funka ändå. Men det beror som sagt lite på förhållandena.
-
-
http://www.discreet.com
där kan du ta hem en trial på 3dsmax
enkelt att komma igång i! -
Vill du också ha en fin ny undersida och/eller översida?
All grafik är möjlig, bilder – illustrationer – text.maila eric@kiters.se så får du mer info!
**edit**
eric@kiters.se verkar strula ibland. Skicka till eric@ericherlitz.se om du nu inte fått svar inom någon dag!