mrmille
Forumsvar skapade
-
Gött häng!
Trist att man jobbar -
Svar till:
tyckar att man varit sur på snö, is och obefintlig vind aldeles för länge redan så när det väl börjar blåsa då skall man jobba… inte ett dugg rättvist..
[/ QUOTE ]
Låter som semester
-
Svar till:
Åja! du som kör foil ska inte ”kasta gurkor”, det e väl tyskt om något!
[/ QUOTE ]
japp, är å andra sidan rätt germanisk av mig.
sa ju att jag gillade dom juh! =DDet jag sett tidigare av oceanrodeo är bara positivt, om dom förbättrat detta kan det inte bli annat än toppen!
-
Just namnet Bronco, det låter ltie tysk porr så där
Ooohoo djaaahjaah, Der BRONCE est gråze, jahjah!
-
Svar till:
kitesurfing ska va en actionsport ju! annars kan man lika gärna spela golf….
Nej tacka vet jag sten, träd, klippor och båtar det gör det hela lite mera spännande

[/ QUOTE ]
Jaaaa, eller den klassiska härliga marken. Den är fin att träffa med näsan före efter en fin kiteloop!
-
Jag kommer att resa runt en del i jobbet under våren, ska till gbg även. Kan messa dessför innan så tar jag med mig kittet!
-
May the wind be with you!
-
knappt att du kan bygga en för det priset
det finns säkert hemmabyggen (ett om året) att skaffa för dom pengarnaVill du prova på mtb åkning innan så kan jag fixa det!
-
Svar till:
Som sagt, det får bara plats för 1 som ska ut eller in, samt att man vill inte sätta draken längst ut och bli överkörd av en oljetanker på väg in i viken.
[/ QUOTE ]

Tacka vet jag stjärnorp!
1cm till 20cm stora sten över hela botten de första 10 metrarna. 2 meter bred ”sandstrand” att starta på, annars får man starta på gräset ovan för att kamikaze hoppa genom träden som står ivägen. Alltid kul att se om man överlever.Minns när jag blev upploftad av min FS warrior 16.5 50 meter upp på campingen, hade lite ont i kroppen efter att ha flugit genom ett träd

Bråviken låter ju som ett fint ställe. Vad är lite oljetankers vid en jämföresle mot arga pensionärer som campar!
-
mjo, håller me.
ska se om jag hittar nån bättre -
De ä rätt skönt här, nästan alla kör med hjälm och den ena är snyggare än den andra. Den som illustreras på bilden här har i alla fall räddat mig många gånger!
Kostade ett par hundra på stadium. Funkar på vatten, land, snö. Bara att modda insidan med det skummgummi som följer med. Toppen!
-
Svar till:
Spännande med alla Secret spots… Å den där vill man ju inte missa. Ser grym ut!

[/ QUOTE ]
Det där är secret-bird-spot minsann
Inget man skämtar om. Östgötarnas mecka! -
de flesta skulle nog rekomendera ocean rodeos som verkar tokbra. Annars har ju maui magic släppt en nu.
Vill du har lite billigare alternativ kan du kolla efter de som kajak killarna använder sig av. Halva priset ungefär =)