mrmille
Forumsvar skapade
-
Svar till:
Bara det e öppet vatten så kommer jag köra!
[/ QUOTE ]
Jo, vi ä int så bortskämd vi int -
-
Ahh, ville bara tipsa lite =)
headsup! -
Svar till:
Hur lång leveranstid har du på dina brädor?
[/ QUOTE ]
gör inte brädor, bara själva vinylen till under eller översidan. Något du djälv får sätta dit. Tar 10 minuter per sida.
Dock så får du ju en till utseendet helt ny bräda
Själva leveranstiden är nån till några dagar.
-
Skicka ett PM om du är intresserad

-
Jag kan printa ut på självhäftande laminerad vinyl.
Basen är vit, sen får man hitta på vad man vill!Todeloo!
-
SkånePaul! sätt en topic/title på eran hemsida. Untitled Document är inte så bra =)
Alla är nog överens
Men jag är fortfarande otroligt impad av kajs åktur! -
Torrdräkt från MM Mystic?
*Måste ha* -
Skulle säga att PL är mellansvåra. Men du har ju exempelvis Phantom som är en mycket högpresterande kite men lite svårare än tex Venom. Dock så får du nog i längden ut mer av en lite svårare kite.
Det samma gäller för alla andra märken. Det finns både enklare och svårare!
-
Woa
Att man hugger på varandra bakom sin burkha på nätet är inget ovanligt. Steffo är inte det enda forumet detta händer på. Dessbättre brukar de som är lite jobbiga ibland (inklusive jag själv) ursäkta sig om de har fel.Internetmognaden är olika hos alla, likväl som kitemognaden. Lika bra att acceptera det, även om man nu inte skall tolerera personliga påhopp.
-
LHC kickade ju inte ut dem. Det var ju just cloetta som hotade med att dra sig ur som sponsor. Jag har haft cloetta som kund (i tjänst som reklamare då) i snart 10 år. Om folk bara viste vad som försigår på deras firmafester.
Roligast var ju tjejjen som åkt upp till sjukhuset för värk i underlivet. De tro fan det om hon nu ska sadla på tre stycken elithockeyspelare

Känner igen det Geroge beskriver från olika hockeygymnasier. En del av dem pallar inte trycket.Tur man inte pysslar med lagsporter. Personligen tycker jag det är roligare med 3 tjejjer istället. Vilket förvisso borde klassas som en lagsport!

-
Ett armborst borde ge en bra depower en kort tid.