mrmille
Forumsvar skapade
-
det är fan elakt att posta sånt här när man sitter hemma och har ont i hela kroppen

Fett med tryck och bra GO i bilderna föresten!
-
Om jag förstått mig på Peter på kiters.se rätt så köper han inte in något skräp utan sattsar stenhårt på pris / prestanda. En ekvation som sällan leder till 100% men Peter tycks lyckas i det mesta!
Ska se över ekonomin lite, behöver en 140 bräda till senhösten/våren. Och det blir en sån där.
-
Svar till:
var fasiken skaffar man sig en skimbräda i sverige då??
[/ QUOTE ]
kolla
http://www.jswebs.nl/skimpages/
http://www.vicskim.com/ « med online shop -
mrmille
Medlem23 september, 2004 vid 11:46 som svar på: Text tryck i kiten? Hur och var fixar man det?Borde inte vilket tryckeri som helst som pysslar med tampo/tampong tryck (det heter så) kunna fixa det där?
Så länge dom har stora gummivalsar nog så.
-
Jo, min komentar var rent teoretisk.
De vågor jag tampas med är sådana som bryter väldigt tidigt och sköljer över kiten direkt.
Om draken hamnat på rygg får jag inte upp den igen men om den ligger på LE har det varit mindre problem.
Men jag ska testa som sagt
-
Hehe, jo. Om det åker ner helt så är du ju stekt.
Men så länge som den ligger och guppar så tror jag det är bättre om LE ligger nedåt. Men jag ska prova och utvärdera under hösten så kan jag återkomma med kommentarer sen =) -
Har tittat på liknande lösningar, det finns både för och nackdelar.
Den största nackdelen är om du har lite vågor, ligger draken på rygg då kommer den att fyllas med vatten fort och bli omöjlig att få upp igen.Den stora fördelen är ju att du kan dämpa trycket lite när du startar den.
-
seriöst, killen rippar ju!
MC FATBOY!
-
Svar till:
”men hur kommer du ner”
[/ QUOTE ]
Det där kan jag svara på!

-
Svar till:
Borde väl vara samma som i vindsurfing, dvs styrbord seglaren har företräde.
[/ QUOTE ]
Och vilken jävla sida är det?
-
Svar till:
Varför syns det inte när jag skriver det??. kanske borde bli nörd istället… suck
[/ QUOTE ]
Nejdå, äkta nödrar skriver koden i ascii format eller i webkodat format (vafan det nu heter).
Prova att skriva ihop
& gt;
& lt;så blire > < Rock-on!
-
”jaha, då du flyger drake, när ska du växa upp då?”
sagt av en tjej som spelar fotboll, varvid jag svarade
”samma dag som tio miljoner idioter slutar springa efter samma sak som hundar” -
mm, det kan vara vanligt meck hos besökaren också.
Men ett tips kan vara att lägga popups osv i slutet på koden. Typ efter /html taggen på sista raden
Exempelvis -
ha’t så kul =D
själv tror jag att det är dags att skjuta sig själv