Forumsvar skapade

Sida 141 av 170
  • mrmille

Medlem
    19 september, 2004 vid 20:53 som svar på: airborn???

Har haft samam problem på en dator på jobbet, dock så funkade det bra om man la till default.asp

http://www.airborn.se/default.asp

Sen fick jag en popup varning också. I vissa fall stänger Internet Explorer ned accessen till siten om det fösta den träffar på är en popup.

• mrmille

Medlem
    19 september, 2004 vid 20:51 som svar på: Ny olycka!

Svar till:

dessutom såg jag senare mr milles varing om termikbyar?

Vad är detta och löper man extra risk att drabbas av dem när man kör foil?

Vill inte gärna vara uppe på sådana höjder som du igen, har varit det en gång i tariffa och det räckte ta mig fan för resten av livet brrrr!!!

[/ QUOTE ]

Någon skrev tidigare om blandluft. Det är alltid lite problem med det på land där marktemperaturen kan skilja rätt mycket på bara några hundra meter.
    Nu är det rätt mycket mer än så som spelar in, cortex (Kajtech) gav ett bra svar på http://www.kitenation.se på en spegelpost där.

Men en termikby är i regel en luftpelare med varmluft som stiger uppåt. Är denna tillräckligt kraftig så åker du med upp, punkt crazy.gif

Prova att kita vid kusten hösttid, gärna i närheten av en kulle som mestadels består av torv som hållt värmen sedan sommaren. Då kan du få prova på det =D

• mrmille

Medlem
    18 september, 2004 vid 15:52 som svar på: Ny olycka!

Chill guran!
    Jag tror att alla egentligen menar väl. Visst har vi mer problem och löper större skaderisk just här mitt i landet men det är ju på eget bevåg man kör.

Tackar för alla omtankar även om det nu inte var meningen med posten. Det som var tanken var att varna alla lite för dessa termikbyar som far omkring överallt nu. Jag ser ogärna att någon lyfts på samma sätt som jag utan skydd, och tur för den delen. Då kan det sluta riktigt illa.

Eric

• mrmille

Medlem
    18 september, 2004 vid 12:09 som svar på: Ny olycka!

Svar till:

Skönt att höra att du lever, trots allt.

Berätta vad du känner för kiten nu? Är ni fortfarande kompisar? Den kanske snart blir till salu till vrakpris?

/Daniel
    ”I love the smell of neoprene in the morning”

[/ QUOTE ]

Icke då, det är ju uppenbarligen nu den börjat bli inkörd! Däremot börjar nog andrahandspriset på mig sänkas rätt rejält. Jag har redan packat prylarna för att ge mig ut igen när nu kroppen tillåter laugh.gif

Det värsta som kan hända är ju att man slår sig igen. Eller hur? Farligare än så är det ju inte!

• mrmille

Medlem
    18 september, 2004 vid 11:02 som svar på: Snabbspännen

ahh, vill inte låta denna tråd dra iväg för mycket nu men…
    Att sätta leachen i femte är en bra idé. Sen har jag funderat på att sätta allt i LE istället för TE. Vad säger du, vilket funkar bäst?

• mrmille

Medlem
    18 september, 2004 vid 09:52 som svar på: Gillar inte det nya upplägget på Steffo!!

Svar till:

när e du på vannet igen mille?

[/ QUOTE ]
    har ingen aning, om två till tre veckor bör jag väll ha läkt tillräckligt för att köra lite försiktigt!
    Så fram tills dess är det klåpar och amatörfria ytor på alla östergötlands pölar laugh.gif

• mrmille

Medlem
    18 september, 2004 vid 09:50 som svar på: Snabbspännen

Svar till:

affärer i mariestad…

Jo det var jag. Sist var det ju ganska surt, för lite vind. Men det är nog bra bara man har trycka i kiten. Skulle vilja se lite mer på ditt 5e lina system nån gång. Är sugen på ett liknande. Speciellt om man skulle få för sig att surfa i mörteviken smile.gif

[/ QUOTE ]

Mitt och mitt system…
    Hmm, jag har iofs moddat det lite men det funkar ju uppenbarligen suveränt. Demade det ju lite i varamoviken för björn och gossarna. Det slutade med att jag fick launcha alla andra för att sen launcha mig själv smile.gif

Hur går det för er, hittar ni några snabbspännen eller?

• mrmille

Medlem
    18 september, 2004 vid 09:44 som svar på: Gillar inte det nya upplägget på Steffo!!

personligen gillar jag köp o säljsidorna
    men forumet är lite mer svårnavigerat. Saknar dom enkla « » knapparna för att bläddra omkring i forumet och i trådarna. Hur fånigt det nu än låter. Men men. van vänjer sig väll och ser det som är bättre istället!

• mrmille

Medlem
    17 september, 2004 vid 20:02 som svar på: någon som e sugen??

Fan ta dig. Nu kan jag inte sluta skratta o det gör skitont varje gång jag ens ler lite =)

• mrmille

Medlem
    17 september, 2004 vid 19:31 som svar på: Snabbspännen

Nej, kan faktiskt inte gå ännu, bör ha rullstol om jag ska ta mig längre sträckor. Och det blir svårt att köra ändå med en fungerande arm. Men vafan =)

Naturkompaniet heter dom och har 013-13 89 70 som telefonnummer
    http://gulasidorna.eniro.se/query?what=get_info&advert_code=RSID_63211315

• mrmille

Medlem
    17 september, 2004 vid 18:38 som svar på: Snabbspännen

Vi ahr en butik i linköping för sånt, hittar ni inte kan jag knata och köpa och sen skicka =)

• mrmille

Medlem
    17 september, 2004 vid 18:06 som svar på: Snabbspännen

Kolla eventuella klätterbutiker och friluftsshoppar. Dom brukar ha!

• mrmille

Medlem
    17 september, 2004 vid 15:14 som svar på: Aerial Tjurudden

riktigt nice!
    får man använda sig av bilderna till annat?

• mrmille

Medlem
    17 september, 2004 vid 13:59 som svar på: Inloggning

det är du som måste tillåta din browser att ta emot 3:rd party cookies. Annars kan du glömma steffo.nu och gå via 0108dev.surfzone.se så funkar det!

• mrmille

Medlem
    17 september, 2004 vid 11:07 som svar på: Flytväst?

jag kör med mystics väst, passar bra till selen.
    funkar klockrent, bra impactskyddo också!

Sida 141 av 170
PNFPB Install PWA using share icon

Installera våran app genom att klicka på delningsikonen och välj sedan "Lägg till på hemskärmen". I MacOS väljer du, "Lägg till i Dock". Klicka sedan på ikonen på hemskärmen/dockan och logga in som vanligt.

Hantera pushnotiser

notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications
notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications