mrmille
Forumsvar skapade
-
exakt
Fokusera inte på problemet, se lösningen! -
ALRDIG!
Det kostar flis det! -
Svar till:
finns en del sådana ställen men det finns en hel jävla del fågelskådare också..
[/ QUOTE ]
Är det egentligen fågelskådarna som är problemet?
Borde det inte va dom där satans pippiarna som nu ska härja överallt?
-
Just detta är inte rätt tråd för att ta denna diskussion. Dina åsikter och kommentarer hör hemma på lunarstorm som har bra forum för sådana som du. Klicka på fliken ”Diskus » Ordet fritt » jag är en idiot” så hittar du rätt.
Om inte så kan vi fortsätta över en kopp kaffe någon dag. Jag bjuder eftersom jag då är den av oss som arbetar.Och… Mitt Visa kort blänkte rätt fint tidigare, ända fram tills jag blev bestulen på det. Just på Spybar faktiskt.
-
-
Svar till:
du! kan ju säga att fadde ALDRIG kommer att låta dig komma närmre spybar än två linlängder när du kommer i dina nya fina gula tour de france briller, vilken ädel metall ditt VISA än skiner i…..
/dryga dedde
ps: dom kommer i från frihammnen! ds.[/ QUOTE ]
Va skulle jag på spybar att göra?
Bodde granne med det förut eftersom jag troligtvis till skillnad från dig arbetat i stockholm
-
Svar till:
satan vad fula dom va!
/dryga dedde[/ QUOTE ]
Jasså, men i ditt fall så…
”Inget missklär en ful” -
Registrera dig och ta emot nyhetsbreven!
-
Jag brukar trycka på Biltemas Batteripump på LE bladdern o sen börja pumpa de små för hand. När jag väl är klar med de små så behövs det inte så många pump för att fylla LE.
Rätt gött, rätt billigt.
-
Jag skulle mer än gärna se Linköpingspolisen skaffa sig en båt för att jaga omkring på Roxen efter mig.
Om så blir fallet så kommer jag släppa ”Getaway Roxen, NO FEAR” inom kort.
Iofs, så som jag kitar så borde dom nog mer skaffa sig en Ubåt.
-
det var nån artikel i NT om kitesurfing på nån sjö där
sök i deras arkiv vettja -
det är klart man är med!