mrmille
Forumsvar skapade
-
Svar till:
lita dyrt en nolla minder så hade jag köpt skiten och hyrt ut huset till bögarna så vi kunde få stranden för oss själva.
[/ QUOTE ]
Kan ni inte hota dem som jökar offentligt där (har inget mot dem annars) med ett sedvanligt kok stryk?
En dagsedel är ju något uppfostrande och varnande, lite ajjabajja så där. -
hehe, ok…
jo, men dom är trevliga och har bra priser. Hoppas det kommer att gå bra! -
Jag tycker ändå att snubben kunde dragit på en kiteloop medans han ändå var i farten…
-
Jo, 20 millar stod det
Vem säljer Cabrihna kites?
Har hört att dom har bra marginaler… -
misstänker ett sammarbete med skånehobby här
-
Okokok, menade inget illa.
De var bara ett tips! -
Svar till:
Det där kan hända alla adrenalinkickade vid pålandsvind, när det är som roligast och man tar ut svängarna, kan inte sluta.
Det är det jag menar med att jag lär mej helst i sideshoore, det måste vara farligast i pålandsvind,
På det där stället ser det ut som det kan bli hangvindar (uppvind) vid land, livsfarligt.
Jag fattar inte varför folk rekommenderar nybörjare att lära sej vid pålandsvind, det kommer jag aldrig att göra, förran jag blir riktigt säker,
Jag tänker invänta 5-6 m/s sideshoore.[/ QUOTE ]
Det där vet jag inte…
Allt handlar om erfarenhet. Skaffa en trainerdrake och se vad som händer i powerzone och lär dig handskas med en kite var du en har den i vindfönstret.Visst är det säkert bättre med sideshore, men för nybörjare är det rätt gött med onshore. Ett tips för nybörjare i så fall är att köra med mindre drake men större bräda så blir det lite lättare att lära sig handskas med sakerna.
-
Jo, jag filmade lite, inte så mycket dock. Sparar sekvenserna till något större mästerverk.
-
6-15 m/s med Gun mätaren under ett intervall av 10sekunder
Dä ä bar å åk
-
Hehe, jo…
Trodde först du hade en simfena på dig men ack vad fel jag hade
-
silvas vindmätare suger väl?
verkar som att windmaster2 från gun är en aning bättre -
kan du inte skicka in en bild på din fot också
-
Det blir så när man kitar på de riktiga spotsen.
prylarna får gå lite hårdare då -
köp en pyro torrdräkt istället
-
Svar till:
Hmm filmen var väl helt OK men en j**la bra låt. Vad var det???
[/ QUOTE ]
Rage Against The Machine – Kick Out The Jams
Ingen av deras mer kända låtar men garanterat en av de bättre