mrmille
Forumsvar skapade
-
Har aldrig haft några problem med att selen dras åt något håll, det kan ha med passformen att göra =)
Men visst finns det tillsatser iform av trissor och dylikt till alla selar.
Många som kör buggy har ett ovalt hjul som är avstämt efter deras harnesslina. -
Med tanke på att jag borde sitta i karantän så är det nog bäst om jag håller mig till varamon/roxen. Så för min egen del blir det nog där.
På söndag skulle man ju kunna köra lite race från typ Sättuna upp till Sandvik eller någe
-
Skaffa en MauiMagic Darkrider midjesele.
Kör du med handtag så har du bara harnessen ikrokad under transportsträckor eller uppförsåkning. Annars förlorar du lite idéen med handtag. -
Svar till Cortex / Kajtech
Inga teamåkare men många fanatiska fans.
Jag kan rekomendera att man tar en kik på Portugisiska X-Klam om man vill se Flysurfer action. Helt otroliga klipp!Deras bästa filmer finns med på ”Kite Collector IIa” som tillsamans med Ian är upptankade på steffo’s ftp. Visserligen tror jag inte de är lagda i public ännu men det är snart en vecka sen IIa åkte upp så det borde inte ta allt för lång tid tills dess.
-
Det finns folk som åker runt och ger kurser!
Kommer inte ihåg några namn men kan kolla uppMen en kurs eller erfarna vänner är nog det bästa
-
näää, det är dom fan aldrig.
Svårt att hitta på just 10m² i allmänhet tycker jag -
jag brukar kolla på
http://www.kite-surf.com/userreviews/index.php?opid=-4&standard=1&viewlatestreviews=1?&NavID=2Inte alltid dom mest objektiva men man får ett hum i alla fall!
-
hehe, du såg mina spots på fårö minsan, den som heter svens ligger precis vid vår gård

kanske kan funka i höst?
16m/s, hmz. Behöver man ens en kite då? Eller är det bara sno med sig ett par av tjejjens stringtrosor och kasta upp?

-
Svar till:
du e ett problembarn va?
[/ QUOTE ]
i kombination med att han hör EH
-
Svar till:
mer amatörfilm åt åt folket!
och proffsen kan blunda
[/ QUOTE ]
Instämmer, vad gäller amatörbiten så kan jag bara tala för mig själv och där stämmer det bra.
Vad är roligast att kolla på, Formel 1 eller Folkrace?
Vem har roligast av förarna?De beror la lite på vad man är ute efter. O vad gäller en del av åkarna så är dom bättre än vad som återspeglas i videon, mer det att vindförhållandena var rätt sugiga och alla var nog lite för bakfulla

Hoppas alla inblandade i videon hade lika roligt som jag iaf
-
vi har åtminstonde vett att hålla vindsurfarna i shack…
å sen var det inte den bästa dagen någonsin heller, men vi hade kul ändå
-
Samurai bygger ju på LD (Litte Devil Från Ozone) där man rättat till ”felen”. Nu finns det knappast några fel på LD utan man har helt enkelt gjort den bättre.
Så, skit i trainer kite, du tröttnar på den efter en vecka. Skaffa en riktig från start, du kommer att älska den och hata den men aldrig tröttna på den. Framför allt om du köper en foil från Ozone.
-
Till höger upp på denna sida ligger om inte annat senaste upplagan av KitesurfInEurope. Annars finns det även gott om gratistidningar. Exempelvis KBmag