mrmille
Forumsvar skapade
-
Svar till:
7 av 7 dagar surf i falsterbo så va fan bryr vi oss
[/ QUOTE ]
avis? =)
-
Svar till:
kite är en löjlig sport för småungar och den kommer att förbjudas inom kort då den utsätter andra människor för stor fara!
[/ QUOTE ]
likväl som all bilkörning och rökning…
-
”Den omtalade fågeln miljöhaken är välkänd för sitt aggresiva beteende, sina vita ben med grönt eller rutigt omslag.
De umgås ofta i grupp och ogillar inkräktare på sina områden då de anser sig äga dessa.
Denna art måste lämnas ifred och få som den vill då den annars kan gå till massivt anfall och förgöra den som nu inkräktat på dess territorie.”
-
gjorde inte naish en 50m² för kiteboating?
han kan ju bara skita i båten och köra ändå -
jo Koan (välskrivet som vanligt)
Tolerans och kite är två saker som är inbundna i varandra.
Likväl som vi som kitar måste respektera de badande och andra omkringvarande människor så måste dom lära sig att lyssna och akta sig.Det handlar som allt annat om ömsesidig respekt och förståelse.
word
-
funkar den till mystic darkrider -04?
har för mig dom visar den i nån instruktionsvideo för Guerilla2. Verkar rätt smidig
-
hehe, jo…
13m² foil är mycket att kasta upp i luften om det rör lite på sig. Depowern minskar ju inte lyftet så mycket på foilsen så om man nu inte känner för att landa på maldiverna kan det nog vara en vettig idé att skaffa sig en mindre tube vid blåsigare förhållanden.Själv har jag en 16,5m² Flysurfer Warrior WAC som jag använder på land med mountainboard vid 2m/s+ och vatten vid 3m/s+
-
Svar till:
med tanke på din vikt 9a eller 10a. inte mer.
[/ QUOTE ]
Blir inte det ett rätt stort glapp?
Iofs har du ju rätt fett med depower på Psychon så det kanske funkar -
mrmille
Medlem11 augusti, 2004 vid 10:49 som svar på: Göra hål i sten för fäste av boardslidebar?FörslagSvar till:
borra hål och sätt sedan i hilti hvu kemankare sen sitter det kanon!
[/ QUOTE ]
Eller med Roca Gil
-
måste dom färga drakarna så det ser ut som att man sitter fast i ett jävla cirkustält?
-
mrmille
Medlem10 augusti, 2004 vid 21:47 som svar på: Göra hål i sten för fäste av boardslidebar?FörslagSvar till:
Hur ska jag fästa en slidbar om jag vill ha fast den i en stenhäl som ligger 10 cm under ytan? Betong, borra, dynamite? Ingenjörer och övrigt löst folk, kom med förslag, här ska det byggas kitepark.

[/ QUOTE ]
Hyr en Hilti med stenborr. Kolla speciellt efter sånna man har till för att borra ner sprängladdningar med. Dom borrarna är tokbra.
-
Svar till:
Jag kan fixa GUL-våtskor om du vill.
[/ QUOTE ]
Så länge dom är varma och storlek 39-40 så är jag glad.
Jaja, jag har minifötter -
Om någon av lkpg pojkarna ska nånstans under fre-sön så meddela gärna mig det. Har ju komplett kit nu så det vore kul att få använda skiten lite också.
0734-271898
eric -
Det fanns en tråd ganska nyligen om detta som sagt
http://0108dev.surfzone.se/forum/showflat.php?Cat=&Number=235136&page=1&view=collapsed&sb=5&o=&fpart=4#Post236456Tänk på att du vid all icke-aqua åkning bör vara något mer försiktig med vad du gör. Till skillnad från alla sjöjungfruer så är det viktigaste inte hur du hoppar och vilka trick du gör i luften som är det viktigaste. Snarare tvärt om. Det viktigaste är hur du landar.
Glöm inte.