neven
Forumsvar skapade
-
Känns det inte som att onsalamätarns riktningsvisare hakat upp sig lite? Så stadig riktigt kan det väl inte vara? Och sedan hoppa tvärt till rak väst? Finns det någon annan real-tidsmätare som kan bekräfta?
Enligt DMI bör Askim funka. Funderar på att dra dit vid 17-tiden.
-
Ser väldigt tveksamt ut, men det är värt ett försök… Jag drar om en kvart.
-
Ja, det verkar bara bli mindre vind söderut så askim ser bra ut om det är tillräckligt med SV. Vad gör man om det är mer Väst?
Hur är det i Fiskebäck egentligen?
-
Vad gör man inte när det inte blåser…
-
Hi!
I am interested in making/having made a surfboard to be used with a kite. How much would in cost to make a surfboard with you? The difference compared to a regular surfboard would be in some reinforcements being made and also inserts for the possibility of footstraps.The other alternative is to make my own board. What materials do you use and how does one get them here in Göteborg?
Appreciate any and all help!
/Neven -
Jag skall nog ner 11/2-18/2 ungefär. Är det någon annan härifrån där då? Eller vill någon hänga med?
-
Går man in från en länk på denna sidan får man 2 dollar rabbatt på första filmen..
http://skateboard.about.com/od/videosreviews/fr/TotalVid.htm
-
Måste ju gå att knäcka på nåt sätt. Är det ingen här som är 14-årig finnig data-wizkid??
Hade varit schysst att köpa filmerna för 4 dollares st. Om nån kommer på en lösning så se till att posta den här.
-
Jag gillar slingshots. Breda och sköna.
-
Jag kommer nog inte lyckas att ta mig ner förän typ 17. Tyvärr. Är sjukt trist att sitta och titta på blå himmel och svajande träd (lite svajar de i alla fall) inne på sitt kontor. Men, men…
-
Jag måste nog stanna på jobet några timmar till, men sen kommer jag också ner.
-
Det blir nog Torkel runt 17 för min del.
-
Det låter bra!
SP verkar bara ha Wire inne i medium enligt hemsidan, men jag har mailat och frågat om de inte kanske har en small någonstans i alla fall.
Finns det någon annan annars i Sverige som kränger dem? Annars får man väl skicka sina pengar till Danmark, men det vore ju lite synd…
-
Allt funkar. Finns bankomater där man kan ta ut pengar och annars kan man växla på bank eller växlingsställen. Ingen större idé att ta med euro. Jag tog med ett gäng kuna och när det inte räckte tog jag ut mer med visa i bankomaten.
-
Trist!
Min reva i duken lagades av UK-Syversen vid Frölunda Torg. Lagningen är helt ok, men det dröjde nog 2 veckor eller nåt. Annars finns väl http://www.drakakuten.se som visst skall vara bra.