neven
Forumsvar skapade
-
Vet inte riktigt, men jag skall nog ta och kolla upp vad hemförsäkringen täcker och vad företagsförsäkringen täcker eftersom det är en tjänsteresa egentligen…
Jag skriver när jag vet nåt.
Harebra! -
Fast det är för vindsurf. För kite på vatten är rekordet ett antal knop mindre, men kite på land/snö har jag ingen aning om.
-
Åker nog runt den 18-19:e mars och hem i slutet av mars. Kollade lite på http://www.kitebeaches.com och hittade bland andra denna strax söder om LA och denna strax norr om San Diego, precis i LaJolla. Kan vara nåt, men vet inte om det går att hyra. Fanns fler också.
När är du där?
-
Själv skall jag till LaJolla, norr om San Diego typ 10 dagar i mars så jag letar efter lite schyssta stränder i området jag med. Förmodligen tar jag med mig prylar, men kanske hyr bräda isf. Är det någon som vet något?
-
Air-chair?? WTF?
-
Gött. Jag skall till USA och hittade ett ställe som man kunde beställa från för 300 USD, typ 2100, så jag funderar på att skaffa en.
-
57 feta kg. Kör 9, 12 och 14.
-
Jag antar att det är jag som väntar på kiten? Det går ju att skicka kiten och selen med bussgods i ett paket till mig så kan du med selen komma och hämta den hos mig?
Jag skall till USA nästa vecka, men annars är jag oftast i sta´n.
-
Torkrum! Helt suveränt, och grannarna undrar varför man torkar tält i tvättstugan hela tiden om nätterna…
-
Mycket bra förslag! Skall testas vid första bästa tillfälle.
-
Tack för tipsen! Men sen när man skall vända så blir det lång väg till zenith eller? Och ordentligt sjuss uppåt?
Jag tror jag skall försöka låta bli att doppa kiten, Patrikol… det verkar galet…
-
Har de inte reklam på spinnakersegel? Det borde ju vara samma metod att trycka på kite. Men jag har ingen aning…
-
Aaaaaaaarggghhhh…. Jag tror att jag känner lukten härifrån…

-
Byt bild baggen!! Äckligt!