Forumsvar skapade

Sida 111 av 113
  • neven

Medlem
    4 februari, 2005 vid 12:23 som svar på: Kite in LA

Vet inte riktigt, men jag skall nog ta och kolla upp vad hemförsäkringen täcker och vad företagsförsäkringen täcker eftersom det är en tjänsteresa egentligen… smile.gif Jag skriver när jag vet nåt.
    Harebra!

• neven

Medlem
    4 februari, 2005 vid 11:03 som svar på: hur fort åker ni??

Fast det är för vindsurf. För kite på vatten är rekordet ett antal knop mindre, men kite på land/snö har jag ingen aning om.

• neven

Medlem
    4 februari, 2005 vid 08:49 som svar på: Kite in LA

Åker nog runt den 18-19:e mars och hem i slutet av mars. Kollade lite på http://www.kitebeaches.com och hittade bland andra denna strax söder om LA och denna strax norr om San Diego, precis i LaJolla. Kan vara nåt, men vet inte om det går att hyra. Fanns fler också.

När är du där?

• neven

Medlem
    3 februari, 2005 vid 13:15 som svar på: Kite in LA

Själv skall jag till LaJolla, norr om San Diego typ 10 dagar i mars så jag letar efter lite schyssta stränder i området jag med. Förmodligen tar jag med mig prylar, men kanske hyr bräda isf. Är det någon som vet något?

• neven

Medlem
    20 januari, 2005 vid 16:23 som svar på: Bare torrdräkter- Någon som hört talas om?

Air-chair?? WTF?

• neven

Medlem
    20 januari, 2005 vid 16:12 som svar på: Bare torrdräkter- Någon som hört talas om?

Jag funderar på den här . Den är nog hel-torr.

• neven

Medlem
    20 januari, 2005 vid 13:27 som svar på: Bare torrdräkter- Någon som hört talas om?

Gött. Jag skall till USA och hittade ett ställe som man kunde beställa från för 300 USD, typ 2100, så jag funderar på att skaffa en.

• neven

Medlem
    20 januari, 2005 vid 09:00 som svar på: Vilka kite storlekar kör du med?

57 feta kg. Kör 9, 12 och 14.

• neven

Medlem
    17 januari, 2005 vid 08:08 som svar på: Lund eller Malmö =>gbg ngn?

Jag antar att det är jag som väntar på kiten? Det går ju att skicka kiten och selen med bussgods i ett paket till mig så kan du med selen komma och hämta den hos mig?

Jag skall till USA nästa vecka, men annars är jag oftast i sta´n.

• neven

Medlem
    4 januari, 2005 vid 09:18 som svar på: torka kiten?

Torkrum! Helt suveränt, och grannarna undrar varför man torkar tält i tvättstugan hela tiden om nätterna…

• neven

Medlem
    9 december, 2004 vid 08:54 som svar på: Kite:a överiggad

Mycket bra förslag! Skall testas vid första bästa tillfälle.

• neven

Medlem
    8 december, 2004 vid 18:30 som svar på: Kite:a överiggad

Tack för tipsen! Men sen när man skall vända så blir det lång väg till zenith eller? Och ordentligt sjuss uppåt?

Jag tror jag skall försöka låta bli att doppa kiten, Patrikol… det verkar galet…

• neven

Medlem
    18 november, 2004 vid 14:05 som svar på: Profilering (tryck) på kite

Har de inte reklam på spinnakersegel? Det borde ju vara samma metod att trycka på kite. Men jag har ingen aning…

• neven

Medlem
    18 november, 2004 vid 09:54 som svar på: Är det lönt att åka till Portugal nu?

Aaaaaaaarggghhhh…. Jag tror att jag känner lukten härifrån… smirk.gif

• neven

Medlem
    17 november, 2004 vid 14:48 som svar på: Är det lönt att åka till Portugal nu?

Byt bild baggen!! Äckligt! mad.gif

Sida 111 av 113
PNFPB Install PWA using share icon

Installera våran app genom att klicka på delningsikonen och välj sedan "Lägg till på hemskärmen". I MacOS väljer du, "Lägg till i Dock". Klicka sedan på ikonen på hemskärmen/dockan och logga in som vanligt.

Hantera pushnotiser

notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications
notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications