neven
Forumsvar skapade
-
Jepp, typ tredje gången jag körde med den trasha jag den… Tack för tipsen! os segel eller syversens får det nog bli.
-
Kiten störtade ner över Jonathan när han åkte och jag vurpade efter ett litet hopp. Förmodligen var det brädan som rev upp draken. Som tur är gick allting bra med Jonathan i alla fall…
-
Tack för nummret. Jag får kolla upp det. Kiten pajade i Draget igår. Dessutom tappade jag bort en kompis handskar, pajjade pumpen och trasslade linorna… En riktigt bra dag helt enkelt…

-
Fast det är en ganska ordentlig reva så det kan nog kosta en slant…
Har du något nummer eller adress till Syvesens? Jag hittar dem inte på Gula Sidorna.
-
Jo, drakakuten var det första jag kollade upp. Tyvärr verkar killen vara på tjänsteresa fram till april, och så länge vill jag helst inte vänta…
-
Jepp, nära Dr. Fries.
-
Det blir nog en tripp ner till Draget efter jobbet idag, så om du är där kan jag plocka med mig brädan. Jag försöker nog ringa dig sen.
-
Jag har den! Jag kan nås på 0708-867386.
-
Björlanda borde funka på N. Måste tyvärr jobba så det blir nog inget föränn i kväll om det är någon vind kvar då…
-
Långesand tror jag att det heter på Öckerö som jobo tänker på. Någon som har surfat där? Det här är vad Spotguiden säger om stället:
-
Jag brukar leva enligt den gamla devisen: ”Det är lättare att be om förlåtelse än om tillåtelse”…
-
Ja, varför är denna gamla tråd uppgrävd egentligen…? På Zeroprestige finns ritningar på flera storlekar kites i olika format, samt hur man utnyttjar duken bäst så att det går åt så lite som möjligt. Det skulle vara ett kul projekt någon gång, när man har oceaner av tid över…