nic
Forumsvar skapade
-
drive
kill
jump
lick
run
wash
cuddleberoendeframkallande juh…
nic
-
walle wrote:Milkman wrote:Kiteboarding är en tillfällig lösning när det inte finns snö för Snowkiting
…det där kan du inte mena!Det gör han rätt i. Vattenkiting är 2d, snökiting är 3d.
Har du kitat på berg nån gång?nic
-
rusiak wrote:Fn vet, vidda kanske vore ngt!? Du o brollan än så länge?
Goa bilder. Men häng på til vidda den 23e istället
nic
-
Davids wrote:Tänkte åka ner till Marbella i sommar och jobba ihop lite stålar. Någon som kan skriva lite om kite och vågsurfmöjligheter i området.
Dessutom någon som vet hur man tar sig ner dit? flyg/lifta/buss?
Ligger inte långt från Malaga dit det finns en hel del flyg, därifrån går det säkert buss till Marbella. Vind kommer och går i Marbella som på de flesta andra ställen men det kan vara värt att ta en hyrbil å sticka till Tarifa med omnejd.
Vågsurfing har jag inte sett i Marbella.
nic
-
Surferboy wrote:Finns här: http://www.northkites.com/popvideo.cfm?video=vegas_06.mpg&vw=320&vh=256
Vill prova 🙂 Snygg film oxå.
nic
-
Preppie wrote:Foil 5 till 10 kvm stor köpes! Allt av intresse..
Maila el ring 070-4754346
Har en Frenzy05 7.5kvm hör av mig om jag kommer ihåg eller ring mig om jag glömt.
nic
0734 486 486 -
Hur ofta (å hur mkt) blåser det då?
nic
-
Väcker en gammal tråd med ny film:
http://files.gingliders.com/press/speedflying/gin_speedflying.mpg
eller
http://files.gingliders.com/press/speedflying/gin_speedflying.wmv
nic
-
mrmille wrote:Skulle nog rekomendera snashögarna istället då.
Lite större och bättre platåer, har för mig dom ligger rätt näraFast jag är inte ute efter platåer, är ute efter backar och kuperad terräng. Behöver inte vara brant men gärna småkullar, halfpipes, drops alternativt bara höga berg med obegränsad offpist för kitare.
ähum, det täckte nog in allt utom platåer då 🙂nic
-
Tackar för bilderna på storulvån, såg ju hur fint ut som helst juh 🙂
Skulle vara guld att dra ditt å pröva den svenska lössnön.nic
-
Storulvån då? Som ligger innan. Helt utan liftar…verkar super, skulle vilja ha en närgången rapport eller måste man åka dit själv?
nic
-
gogga wrote:är du hemma? isåfall vad är ditt nummer?
Du får nog bara reda på om han är hemma eftersom ludde bara läser början på inläggen… 😉
-
_Bodhi_ wrote:Funkar det att köra i på grönområdet? Tänkte dra ut i eftermiddag och repa brädan lite.
Det funkar nog att repa brädan.
Nä, jag tyckte det var patetiskt när jag var där å kika. Fast allting är ju relativt, beror på hur desperat du är…nic
-
Mav, detta luktar illa. Har du verkligen en annan poäng med detta än att försöka dra din största konkurrerent i smutsen tycker jag att du ska ringa de berörda. Det har bra mycket bättre effekt än att trycka ut din åsikt på ett forum.
Oavsett om du har rätt eller inte så berör detta i så fall inte bara din största konkurrent utan hela sporten och borde väl i så fall diskuteras utifrån det perspektivet. Ska man ha licens? Ett förbund? etc…
nic
-
Mav wrote:…för att Lei sprängs i bitar o inte är värda att lära ut med…
Är det nybörjare som kör dem i backen i -20 då eller?
nic