nic
Forumsvar skapade
-
Svar till:
jag testade en del innan jag insåg att den billigaste å sunkigaste jag kunde hitta satt rätt gött. ibland har man tur.
[/ QUOTE ]
Haha, samma här…
nic
-
Haha!
Det är det jag bävar mest för … att man upptäcker att de man tycker sämst om på nätet är jättetrevliga i verkligheten…(fattas bara att han sliter av sig sin trevliga mask i bilen och visar sitt ”rätta” ansikte där i bilen en mörk, regning nattkörning – ”det är jag som är Dirk”…huh)
nic
-
Varför är det inget ställe för nybörjare?
nic
-
Byig vind + satsa på ett hopp med stenpir medvinds. Låter självförvållat. Tur att det gick bra, han borde gå å köpa en lott samtidigt.
nic
-
Du får åka dit oftare mat!

Snygga bilder…
jag kom inte dit förren vid 8 å knep åt mig lite go surf innan dan var slut
nic
-
Tror inte det kommer att vara tillräckligt med vind söder om gbg. Funderar eventuellt på Stora Höga…
nic
-
Askim = bara SV (inget bra ställe om man inte har en del erfarenhet)
Stenungsund tar syd bra. Björkäng i söder också.
(Fast idag blir det nog lite väst i å då fungerar även Åsa.)nic
-
Vinden är byig och kantrar åt olika håll, de e kallt å regnar. Jag hoppar idag :/
nic
-
jag tror jag åker dit tidigt (för att vara mig på en lördag)
nic
-
var väl typ ren väst. Var startade du?
nic
-
Åsa eller Varberg
… antagligen Åsa.
0734-486 486nic
-
Jag kommer inte loss förrän normal arbetsslavtid. Vart ska ni åka? Verkar bli svårt att välja. Vinden vrider från SV till NV enligt dmi.
nic
-
Kör bara i Askimsviken om det är perfekt SW annars blir det bara grymt byigt. Byigt kan det vara där i alla fall…
Ha koll på grejorna.
Det du inte vill bli är loftad+betong/sten/taggtråd.Björlanda är bara bra i NV och då är även det ett ”byigt” ställe.
Det kan vara värt att åka söderut en bit.
nic