nic
Forumsvar skapade
-
Ja, det vore roligt med en liten happening

Vi får höras till nästa säsong.nic
-
Svar till:
Vilka menar du med ”de stora och dyra”?
[/ QUOTE ]
Det finns många sittselar som ser exklusiva ut (å kostar därefter) med mycket padding, hög rygg, etc. Efter att ha kört med alla varianter så kan jag säga att vad gäller sittselar så är det onödigt. Det räcker med att du kan spänna åt den någorlunda för att trycket fördelas. Har antagligen med anatomin att göra…
Keep it simple.
Fast om du vill använda midjesele så rekommenderar jag dig att prova mycket, å där kan paddingen göra skillnaden.
nic
-
Svar till:
åre ser för ejvla sunkigt ut måste jag säga, är inte sälen o hundfjället bättre?
[/ QUOTE ]
Jag körde några gånger i Sälen förra året men det var alltid hård tråkig snö då jag var där. Kanske temperaturväxlingar som inte är så bra i Sälen.
Kul om Sverige får ett ställe som fungerar och Åre är ju fint och publikt.
nic
-
Svar till:
Har man bara bra grejer och lite vilja så går allt!
[/ QUOTE ]
Så ska det låta.
Prova en sittsele, skonsammare för ryggen och passformen är inte lika viktig som för midjesele. Ta inte de stora dyra utan de små billiga som fungerar lika bra (å smidiga att packa). Kolla tex på North.
nic
-
Öhh, finns inte det redan?
nic
-
Svar till:
Här e hela LineUppen!!!! Norr till söder, sjuk med feta spots så NÄRA.
[/ QUOTE ]
Super, ska skriva ut å sätta upp i bilen

nic
-
Strax söder om Halmstad har du en stor bukt som sträcker sig till Hallandsåsen. Riktigt stor strand asså, får tom köra bil där. Melbystrand/Skummeslöv är väl iofs trevligt men ännu trevligare är Mynningen där lagan rinner ut mitt på stranden. Där är det plattvatten eller vågor om man kör ut en bit. Bara å välja.
Japp, rekommenderas

nic
-
Absolut
Har fortfarande inte sett röken av min 16 men har tvingat ut 12an som kompenserar ganska bra 
nic
-
Bilderna är tagna från Melbystrand där vi hyrde stuga som vi hittade på internet. Vet inte om det hette något mer specifikt. Åsså blev det ett litet stop vid Åsa på vägen hem förstås.
nic
-
Jag väger samma och har kul från 6m/s i min 16kvm.
nic
-
regn, hagel men mest sol faktiskt. Lite kyligt annars var det perfekt. Vi hyrde en stuga billigt (offseason/8 pers) ett stenkast från stranden. En höjdare

nic