nic
Forumsvar skapade
-
Samurai 7 kostar 5360 kronor.
Ring 0734486486 så löser jag det. Det finns även en speciell introduktions/sommarrabatt om du är snabb.(Jag har själv beställt en Samurai 4 kvm till min flickvän, tror det kommer att harmonisera vårt förhållande och att hon kommer ha skitsköj.)
Hälsningar,
nic -
Hur illa är det? Behöver man ha kevlarförstärkning i våtdräkten och gömma sig i buskarna när man pumpar? Fuck … ost hela veckan.
nic
-
3-4 kvm räcker för att åka fort och ha kul med på planmark typ frysen sjö. 13 (uppumpad lei – 9.5 för foil) om du vill köra freestyle med hopp etc.
Små kitar är enklare och därmed billigare.
Kvalitetsmedvetna Ozone har precis släppt Samurai .
En 3kvm Samurai med bom och säkerhetsleash – 3600 kronor tex.
(kontakta mig eller annan Ozone-återförsäljare)
Samurai finns i storlekar från 2-7kvm.Hälsningar,
nic -
Låter trevligt. Julen är ju tillägnad arbetsgivare i år (juldag å nyårsdag på lördag) så där får man ändå inte mycket hjälp. Vilka datum? Har ni hittat några billiga biljetter? Köpter man av Varig direkt?
nic
-
Ostligt har vi bara draget (onsalahalvön) i stort sett som jag vet funkar på västkusten. (vissa snackar om torkelstorp på ost fast det har inte jag sett funkar)
Värt att slänga ett kik på Vänern Lidköping typ oxå.
Skåne är ett fint bihang till västkusten som lätt anekteras vid desperata behov.nic
-
Var själv sugen på Isla sedan länge och tänkte dra iväg över jul/nyår men tydligen blåser det inte så bra där förnst lite senare. Så jag flytta blicken ner till höger .. på kartan, då kommer man till Fortaleza eller Natal i Brasilien som är bra.
nic
-
Naish brukar ju göra bra grejor så vi får hoppas de har kopierat Ozone
å vem vet kanske tagit det till en ny nivå om möjligt. Ska bli spännande att provköra.Utsikterna till grym vinterkiting ser bra ut för 05.
nic
-
Ozone Frenzy eller Ozone Samurai givetvis.
Man slipper en massa meck med förfrusta fingrar, bladders och pumpar som går sönder. Med opencell kan du känna dig trygg med att tömma kiten omedelbart när det behövs.nic
PS: Jag har inget emot att pumpa på sommaren, det är inte religion…
-
Förresten, det var här kiteboardingen började, redan på sjuttiotalet kajtades det frisk på göteborgs bakgator. Här är ett gammalt vykort… nu fattar man ju inte hur possedions fontän kunde räcka men då nöjde man sig med det lilla.
nic
-
Originalet såg nog ut något så här (fast me himmel ända upp)…
fast snart kommer nog någon å gör det tricket utan photoshop me…
nic
-
Danmark e fint men ser ut att bli fint i skaune me. Mindre meck å billigare me bil. Tänkte maka på några bratts å pumpa upp min kite på näset (Skanörfalsterbo då). Fast man får väl se vart prognosen tar vägen först.
Stena tar ju en förmögenhet om man vill ha över bilen till DK…(fast om det är enda alternativet så)
nic
-
Sådär då var man tillbaka med 4 timmars konstant kiting i armarna. Var riktigt bra. Regnade inte förren jag skulle packa in…
Var förresten bara 1,5 timma från gbg. Vänersborg får bli nästa gång.nic
-
Min kompis som bor där sa att det blåste 10-12 meter just nu men skulle minska lite på eftermiddagen. Regnar gör det också, sa jag det…
Jag åker 15.00 å hem gött utmattad runt 20.00 (alternativt tidigare om inte armarna kan bli längre)nic