niklas82
Forumsvar skapade
-
Jävligt överriggad..
var så sugen men.. jag kom inte upp på brädan för jag blåste iväg hela tiden..
Obs dom lyfter mej faktiskt inte dom drar ner mej synd att jag inte fick åka -
Gamle Ed från London som lämmnade oss för några tramsiga resor mitt på sommaren..
Wick-Ed Where you at.. You have to keep us updated..
-
osså har vi rickard från Halmstad som agerade trubadur resten av kvällen..HEHEHE RIIIIIICKAAAAARD
ps. det är väldigt internt det här. ds. -
Typ nåstans mellan 135 – 147
det kan va lite litet att börja med men sen så är det så att om du köper en stor så kommer du att vilja ha en liten
bräda pga alla trix man lär sej snabt.Skulle investerat i en liten bräda.. det lönar sej
-
Vanila ice – ice ice BÄÄÄBY
är grymm på vägen till
men då ska de låta så TÖLVERNA SKAKER O RISTER. -
Jag tänker då på hur dom gangsta rapparna gör när dom battlar… sjunger en massa dummheter om varandra.
-
Svar till:
rambo du kan inte skrämma en 5-åring…och niklas, suck, akta ändtarmen. kom till habo i helgen ska team gustavÅjakob battla sönder er. your gonna die…a lot.
gustav
[/ QUOTE ]
hehe jah vi battlar.. vi hyr in en DJ som sprutar decibell på oss.. osså en massa folk som stor och säger OOOHH när vi förnedrar varandra
haha -
Don´t you know we LOCO ???
-
ja det låter bra.. glider ner på fredag så får vi ordna nått
-
Svar till:
vad fan är det för nåt?
[/ QUOTE ]
WCL´s årliga grillpartaj.. men rambo´s grillade räka tog hus i helvete o börja brinna saadan
-
Jah precis
ha överseende med det är ni snälla. min Pappa hugo är knäpp i bollen och lär mig massa dumheter -
hehe Jag kommer juh knappt att bara vara inne på tjej forumet och fråga om alla vill fika med mej.
-
DEEP and sensetive as always
-
Nej det var första o sista gången du tog med dej band sist..
det passar inte in med Leningrad cowboys hur häftiga skor du än tyckte dom hade…Ja jädrar i min gitarr va det kommer o smälla
KNAPPT SINNES…