niklas82
Forumsvar skapade
-
Det ska va Rocco- generation of love
-
jo detta har självklart ett stort inflytande på det hela..
jag har en dykar huva som när man efter mycket om o men fått på den så sticker typ bara näsan ut och hela perferi (?) seendet försvinner.. pluss att det är en stor röd fyrkan i nacken för att visa att jag är en dykare…jag provade att gå ut med dräkten i stockholm men fick ingen respons mer än att det var en gammal modell på huvan och dräkten…. dom är så långt framme dom däringa ”holmarna”
-
Svar till:
Svar till:
Varför är bilarna på väg MOT skiten?
[/ QUOTE ]
La precis märke till samma sak döm är ju på väg mot skiten? e dom branmän allihopa

//Pan
[/ QUOTE ]
Säkert en bunch of stupid Americans.. lägg märke till husbilen som säkert ska stå så nära som möjligt och campa så ol´papa kan grilla sina feeeda beffar på elden.. och skrika OOOOH MYYY GOOOD bara för att senare kunna säga att dom varit med om det och tycka synd om sej själva…
-
ja det var torsk som fan…
provar igen -
Jag använder fortfarande min 3/2 mm när jag går ut..
för brudarna är kalla som fan nu för tiden..
men å andra sidan tar jag på mej huvan blir det liksom automatiskt bara jag i baren..frid
-
Jag hör inget i min surf buss..
bara massa motorljud o avgasångor..
jag blir lika avslappnad av det
-
Förlåt men jag var tvungen.. det var en evil demon i mig som tvingade mig..
-
Svar till:
tycker iofs inte som att det utlåtandet kommer från en smart tjej.
but hey, thats just me![/ QUOTE ]
om bruden är smart eller inte spelar juh fasiken ingen som helst roll.. inte när (som han beskrev) var snygg, och singel mm
Det är FÖTTSEN man vill åt ändå.. och den behöver inte lägga fram några fint formulerade meningar för att jag ska prata närmare med den
-
Va faaan har du trashat sportbilen?
finns fler
-
haha känner igen det… det är jävligt slitsamt men likförbannat sitter man där nästa kväll med alldeles för många promille ändå hehe det är livet
-
åk på hugo han är juh något muterad hahaha
Jaaa visst är det person angrepp men det är bara ytligt
-
Den 14-15 blir det feeet fääst i Lund..
eller vad säger ni Hugo ? pan mfl ? redo att ta tag i ölen ordentligt… har lärt mig tjyvkoppla sportbilar som en annan brer en macka..
peace out -
niklas82
Medlem29 oktober, 2003 vid 23:43 som svar på: Var kan man kolla upp slingshots nya brädor?FLAMES är och förblir alltid det bästa och snyggaste man kan lacka på allt
från bilar till brädor… end of discusion