niklas82
Forumsvar skapade
-
[/ QUOTE ]
Haha sunt förnuft saknar ju varenda kitesurfare är inte det allmänt känt? vi lever för person angrepp bästa jag vet´i alla fall. klart e man grön på steffokite så kan man ju ta det på fel sätt men man lär ju av sina misstag…
[/ QUOTE ]
Nej det där var seriöst skrivet det hör inte hemma här..
ut
UUUUT personangrepp på oss oseriösa -
Butt i´m Le tierd..
ok Take a nap
THEN SHOOT LE MISSILES -
Inlägg raderat av KiteKonfMaster
haha skojja baraTror det är helt lungt på fronten med att förbjuda sporten..
men dock att förbjuda vissa ställen tror jag vi inte kommer undan..
en rolig jämförelse är skidor..
hur många Tusen tusen tusen skadar sej inte Eller dör för den delen när dom åker skidor… där är ingen jävel som har nått cert…och inget är förbjudet.. jag får åka skidar varfan jag vill… tror det är chill -
sweet story kicken eller vad alsindar du heter..
Jag tror att han hade jätte stora tatueringar med båtar som var mer gröna till färgen än vattnet.. samt att han var skäggig som fasen och rökte gärna pipa samtidigt ute på vattnet…
och hajjen var mer sugen på rökat än sjömansbiffen..

jädra var häftigt o va med om det
-
niklas82
Medlem28 oktober, 2003 vid 23:50 som svar på: För/emot att en person ska censurera inläggen!?jo då…
har massa på lager -
Senast jag var där o kita så varken såg eller hörde jag nått om några attacker.. men när man slamade hårt och tappa brädan försökte man undermedvetet att INTE likna en säl…
Hajar finns där gott om.. men dom hänger mest runt Sealisland där det finns gott om mat…för mat e gott
-
han är definitivt naken under..
-
was ? jag föörschtår inte
ska stanna till april…
-
prognoser tycker jag aldrig stämmer med verkligheten dock ?
-
ja det är antingen att bli uppäten i ett varmt land med massa vind eller att krocka med ett isberg här hemma i mynningen… man dör av båda men jag väljer hellre hajjen, han blir juh dessutom mätt på kuppen.
-
Svar till:
Skitbilder! Dessutom har han snott de flesta.
[/ QUOTE ]
Ta bort denna istället min var juh rolig åtminståne
-
Fheck va gööd
Gillar den biten med : Poolen, dit polarna kan komma..
Jag måsste bo där. é det uppfattat ?