Forumsvar skapade

Sida 103 av 125
  • nordgren

Medlem
    11 november, 2003 vid 12:06 som svar på: windsurf bättre än snowboard?

Kan ju passa på att säga att Trysil ofta har mycket snö på våren, kan finnas grymma puderförhållanden för bräda där. Har varit där ett par gånger då lössnön gick i midjehöj när vi hikade.
    Och som sagt, hikar man till rätt ställen går det att hitta väldigt bra orörd puder.

Annars så hikade jag upp för Städjan (nationalpark brevid Idre) en gång och det var riktigt fint, 4dm klockren puder ovanför den lite hårdare snön.

• nordgren

Medlem
    10 november, 2003 vid 16:58 som svar på: Sluta med denna löjliga Hajnoja!!

Hahahaha, en polares brorsa är också sjukt hajrädd (och rädd för gammelgäddan iofs) wink.gif när han surfar, även fast han surfar i insjö. grin.gif
    Också är han på teabag stadiet, så han är snabbt som fan upp på brädan eller så sticker han upp fötterna över ytan när han kavar omkring (dom biter ju nästan bara i fötterna tycker han) wink.gif

Hehe skitkul att se, och ibland skrika ”Akta gäddan!!!” grin.gif

• nordgren

Medlem
    9 november, 2003 vid 15:14 som svar på: Fråga kring racemusche och fuerte!

Det är bara att skriva ditt inlägg, kryssa i rutan ”jag vill förhandsgranska mitt inlägg och/eller bifoga en fil” Sen är det bara att bläddra i katalogen (står typ, ”bifoga fil”) för att lägga upp den bild du vill visa.

Hur enkelt som hellst.
    Bilden får inte vara vilket format eller storlek som hellst men de vanliga formaten får att ha med.

• nordgren

Medlem
    8 november, 2003 vid 14:56 som svar på: År 1988…

Haha! Ja grymma byxor var det iaf! grin.gif
    Det vore något att klämma i sig i när man ska lägga ut långreven på krogen! wink.gif

• nordgren

Medlem
    8 november, 2003 vid 14:54 som svar på: År 1988…

Så så Knatte, nu ska du inte tro att vi kommer att mobba dig! *hehe okej, jo det kommer vi nog!!* wink.gif grin.gif

• nordgren

Medlem
    8 november, 2003 vid 14:51 som svar på: sett denna???…

Schysst sida!

• nordgren

Medlem
    8 november, 2003 vid 12:22 som svar på: År 1988…

Svar till:

Någon nämnde long john här. Kommer ihåg min första våtdräkt. Mörkblå med långa ben men inga ärmar. Frös man fanns det en plöfsig ’jacka’ att ta på sig med något konstigt material på just ärmarna……undrar om man inte har den kvar någonstans confused.gif grin.gif

[/ QUOTE ]

Haha en sådan har vi i klubblokalen, ser ut som en longjon med långa ben och armar i typ bävernylon. grin.gif Allt i snygg ljusblå (troligen betydligt mörkare en gång i tiden) med vitröda revärer. hoho måste ta bild på eländet någon gång och lägga upp. grin.gif

• nordgren

Medlem
    8 november, 2003 vid 12:17 som svar på: stilla havet på en pråm?

Svar till:

Svar till:

Svar till:

Ja nog fan ska det till en fransyska eller fransos för att göra något så idiotiskt, tycker att de flesta gånger man ser något så här puckat så är det alltid folk från frankrike som för det. Sicka idioter… Men som sagt de får ju vara med på TV nu. *jippie* Suck.

[/ QUOTE ]

Yes, you are right: the Swedes are so much more intelligent and tolerant than the French people… tongue.gif

Pathetic that some of the Swedes, like you, are so narrow-minded though mad.gif.

DocMaboule

[/ QUOTE ]

WTF. Han kan läsa svenska men han skriver på engelska??

Jaja. Men ändå Om man nu ska surfa över atlanten så kan man väll göra det på nått med lite svårighetsgrad i. Inte Titanic 2

[/ QUOTE ]

Ja gissningsvis så är han fransman eller så fast bosatt i sverige, kan svenska men uttrycker sig bättre på engelsa.

Har jag rätt? smile.gif

• nordgren

Medlem
    8 november, 2003 vid 12:15 som svar på: Windsurfers för växthuseffekten!

Ja mig behöver du inte predika för, själv pluggar jag till Energi- och miljöingenjör, är med i fältbiologerna (wow! wink.gif ) och är diskusboss över en diskussionsgrupp på internet angående just växthuseffekten. Jag är väldigt miljömedveten.

Dock så tycker jag detta gnabbande mot varandra här i konfen är väldigt löjligt. Som sagt så är det två trådar i en här, och att det hos vissa inte finns något samförstånd mellan dem knappt är beklagligt.
    Visst är detta en väldigt viktig fråga men det kan ju helt klart ske på ett bättre sätt än det görs här.
    Visst är jag klart för en seriös debatt, helt klart! Men detta ser inte jag som det, dels just därför att det är två trådar i en, och från flertalet en oseriös debatt. Speciellt om man ser till grundinlägget som helt klart var skrivet ironiskt.

• nordgren

Medlem
    8 november, 2003 vid 00:22 som svar på: Windsurfers för växthuseffekten!

Ja jag menar det, kan inte konfmastern radera den?
    Ingen förstår varandra och så…

• nordgren

Medlem
    7 november, 2003 vid 23:09 som svar på: vem e detta?

Svar till:

Fast du stavar som en jävla kratta!

[/ QUOTE ]

Haha ja det är sant! Rambo kanske bör skaffa sig ett rättstavningsprogram, visst man stavar ju inte rätt jämt men någon måtta för det vara. wink.gif

Okej förlåt Rambo, jag har mobbat dig lite väl mycket den senaste tiden, men faktiskt så är mitt intryck av dig att du också tycker att det är rätt kul med lite munhugg i all välmening. grin.gif

• nordgren

Medlem
    7 november, 2003 vid 11:43 som svar på: Airdrenaline

Aaaaah! Ljuva toner av Pennywise! cool.gif
    Vad förvånad jag blev över att de bara körde på North sails! wink.gif

• nordgren

Medlem
    7 november, 2003 vid 11:30 som svar på: Ny stjärna

Ett stort grattis! laugh.gif

• nordgren

Medlem
    6 november, 2003 vid 18:47 som svar på: Träd-kiting är förbjudet!

En av dem jag syftade mest på är just han…

Jo precis det är ungefär så jag menade. Eller den tanken jag hade.

• nordgren

Medlem
    6 november, 2003 vid 17:01 som svar på: segel storlek

Svar till:

haha..”vadå no ofense rambo” varför rikta det mot mig grin.gif
    antingen e 60-70kg normalt..eller så 90-100kg lite mycket?

huvudsaken e att man surfar cool.gif

[/ QUOTE ]

Hehe ja som sagt, inget illa menat. wink.gif Jag tog dig som ”exempel” dels för att du inte tar illa upp normalt och för att du stog för just den vikten. smirk.gif

Men visst lär det vara bra när det inte blåser så mycket, ni planar ju jämt! wink.gif

Men attans när det brallar i, då står man (vi tungviktare) tryggare med tokstort segel. tongue.gif wink.gif

Sida 103 av 125
PNFPB Install PWA using share icon

Installera våran app genom att klicka på delningsikonen och välj sedan "Lägg till på hemskärmen". I MacOS väljer du, "Lägg till i Dock". Klicka sedan på ikonen på hemskärmen/dockan och logga in som vanligt.

Hantera pushnotiser

notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications
notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications