nordgren
Forumsvar skapade
-
Fan det är något som är bugg på filen, bilden stannar efter typ 20 sekunder men musiken trallar vidare… provat i flera spelare… =(
-
Ja man häpnas över svaren du fått, kan ju inte annat än säga att på kitekonfen ligger ribban väldigt lågt på många av de skrivande.
-
Jo men vad gör man inte om det blåser ordentligt? Under hösten har jag varit ute ensam väldigt mycket då surfpolarna jobbar och jag är student.
Börjar det blåsa 10+ vid 12-13 tiden så har man inget val.
Men det är ju klart roligare när man har polarna med. -
Nej jag har bestämt mig för att inte ta emot pengarna… det känns helt enkelt inte rätt.
Packar ner brädan för säsongen och spar min stackars mors nerver. Det hade nog ändå inte blivit surf så många gånger till så jag kan kosta på detta… -
Jag är också vänsterhänt, kör regular och gippar bäst med högerfoten bak. Hoppa har jag inte provat på så seriöst än, men dom gånger jag gjort några små fjuttiga hopp så har det kännts bäst när jag gört goofy av någon anledning…. hum hum, kör ju regular på snowboarden…
-
Ja jag var där när det var sommar här, alltså var det vinter där då.
Nej det blåste inte så speciellt bra där under den sommaren jag var där iaf. Men vågsurfa kan man ju göra ofta.
Nej isen har inte lagt sig än, men däremot har det varit ordentlig torka på vind, har inte blåst på en månad ungefär, bara lite på nordlig, men då finns det inte många ställen som är bra.

Aaah det är Gustav, reflekterade inte över det först.
Så du har skaffat konto här nu! Härligt! -
Men inte kan du väll säga att det blåser speciellt mycket i Rio? Det gjorde det inte när jag var där över sommaren iaf (vintern där)… Kanske andra årstider man ska vara där?
-
Surf Unique är grymma! Bara goda erfarenheter därifrån.
Och bara för att GUN är billigt betyder inte det att det är dåligt, de har det billiga priset pga distrubutionssystemet inte något annat. -
Mmmm, faktiskt så är det väldigt mycket skitsnack här på konfen, det gäller att veta vilka som är vettiga, och gå på svaren av dom, typ dr_masse och de andra.
Sen som någon sa öven är _väldigt_ mycket av skitinläggen just av anonyma som, gissningsvis, bara sitter hemma och har tråkigt när det inte blåser och kläcker ur sig massa dynga om det ena och det andra. Jag har mer eller mindre gått så långt att man allt som oftast skiter läsa anonyma inlägg då de ofta just är dynga.
Iställer sollar man och läser inläggen av de man vet är kunniga.
Det hela är väll just att lära sig att ha perspektiv och inte lyssna på allt utan vara kritisk, men visst det kan ju vara svårt om man är gröning i sporten och inte har koll… -
Kolle definitivt in http://www.vindsurfing.se
GUN segel, riktigt bra, nytt för 2700:-
Billiga och bra master och bommar där också.
Där kan du få en riktigt bra ny rigg för 5000:-