nordgren
Forumsvar skapade
-
Hahaha, ja iofs så är ju vissa tjejer också duktiga att hantera en ”spak” hehe, nej nu ska vi inte bli sådana!
-
Nej nej rambo jag har ingen bild här, det kanske är Damen i fråga du ska svara.
-
Självklart ska du börja vindsurfa, det är klart coolast och roligast! =)
-
Alltså seriöst jesper, ta och logga in ett användarnamn nu så att man kan börja dela ut stjärnor! =)
-
Jag kör med NPs 3000 väst, hur skön som hellst!
-
Ja fast han skulle ju ha den för snowboardåkning också, och där finns det båda isiga landningar efter ett superjump och klippor iom pudern.
Då skulle jag _knappast_ sattsa på Gath.
Sen ett hård slag av masten eller bommen…ja vem vet? Det är ju iofs inte så sammorlikt att man slår sig så alltid kanske men… better safe then sorry. -
Gathhjälmen är ju löjligt tunn, skulle knappast rekomendera den till någon. Det står väll till och med i den om jag inte minns fel ”protects against water and wind dash”.
Inte något jag skulle använda om jag vill skydda huvudet mot några kraftigare slag. -
Ja visst är det jobbigt! Att klicka på ”bakåtknappen” brukar kunna fungera.
-
ja det märks att vissa idioter behöver vara anonyma. Ja det ka man väll misstänka med rumpan att det är någon slags ventilering, men _var_ sitter den?
Jag har ingen framför mastskenan på min bräda.Mupp, svara vettigt eller inte alls.
-
Vafasen är luftskruven???
-
Ja östersjölax är ätbar!
Men snälla sluta att vara löjlig, baksida….är inte det rätt mycket fjortissnack som hålla på att gräla om sådant?
Väx upp istället och inse att sverige inte har någon fram eller baksida. -
Hehe ja det vore tufft att köra i döda havet, en annan som väger 95 kg kan väll dra rigg på en liten vågis. =)
Men de som badar tångbad gör väll rimligtvis inte det med rutten tång!
-
Puss på dig också herr anonym.