nordgren
Forumsvar skapade
-
Hehe nej tyvärr, har inga lysen på den.
-
Jo jag skickade in fråga på den, men vet inte, kasst hjullager, där går ca 2000 spänn…. Hum hum, sen är den säkert rostig i underredet också…. =/
-
Haha jag kör stolt min kronan cykel.
Får platts med väska med våtdräkt och alla sådana tillbehör på pakethållaren. 
Funderar däremot på att skaffa nån gammal bil, men ekonomin som student är ju inte den bästa….
Men rutinerad som man är så har man ju sett till att leja en surfpolare till taxischafför. Hehe visst lät det där bra Extremefreak? Nej det är inte bara därför vi är polare.
-
Hohohoho! Den var bra.
-
Har bara en bräda och två segel än så länge. Fanatic Bee 294ms 135 liter, ett NeilPryde v8 5,5 och ett North volcano pro 6,4. Sen en mast och en bom. Men jag har klarat mig än så länge, kan låna några stormsegel av klubben.
-
Ja jag hade nog inte använt hans formulering, ville bara försvara honom eftersom han garanterat inte menade något negativt med det. Sen tycker jag att det känns lite onödigt att brusa upp för sådant… men som sagt skit samma.
-
Cerebral Pares.
Men kom igen, jag tror knappast att han menade någonting nedlåtande åt cp-skadade. Det är ju fastiskt ett uttryckssätt som folk använder utan att förknippa det på något negativt sett åt cp-skadade. -
Grattis! Se nu till att fostra honom väl så att han skiter i fotbollen och börjar surfa som sagt!
-
Jag tycker också dom är snygga. Speciellt freewaven.
-
Surfaffär i Varberg.
-
Nej det blen nog något fel där, se till att få upp bilderna!
Jag har inte fått mina framkallade än.
-
Är det någon skada elelr annat fel på den? Rostiga balkar eller dylikt?
Det var riktigt fina förhållanden med jämn härlig vind på 9-10 s/m