Forumsvar skapade

Sida 112 av 125
  • nordgren

Medlem
    23 september, 2003 vid 16:01 som svar på: Surfare eller helt enkelt sjuk *DELETED*

Hehe nej tyvärr, har inga lysen på den. frown.gif

• nordgren

Medlem
    23 september, 2003 vid 15:45 som svar på: Surfare eller helt enkelt sjuk *DELETED*

Jo jag skickade in fråga på den, men vet inte, kasst hjullager, där går ca 2000 spänn…. Hum hum, sen är den säkert rostig i underredet också…. =/

• nordgren

Medlem
    23 september, 2003 vid 14:55 som svar på: Surfare eller helt enkelt sjuk *DELETED*

Haha jag kör stolt min kronan cykel. wink.gif Får platts med väska med våtdräkt och alla sådana tillbehör på pakethållaren. smirk.gif
    Funderar däremot på att skaffa nån gammal bil, men ekonomin som student är ju inte den bästa…. crazy.gif
    Men rutinerad som man är så har man ju sett till att leja en surfpolare till taxischafför. Hehe visst lät det där bra Extremefreak? Nej det är inte bara därför vi är polare. grin.gif wink.gif tongue.gif

• nordgren

Medlem
    23 september, 2003 vid 09:10 som svar på: Snyggast crash-trick?!

Hohohoho! Den var bra. grin.gif

• nordgren

Medlem
    23 september, 2003 vid 07:30 som svar på: Spolad

Hehe jag hade också en fin dag igår, bra tryck i 6,4an och 5 timmars surf. cool.gif Det var riktigt fina förhållanden med jämn härlig vind på 9-10 s/m

• nordgren

Medlem
    22 september, 2003 vid 21:49 som svar på: Hur många brädor, segel mm. har ni?

Har bara en bräda och två segel än så länge. Fanatic Bee 294ms 135 liter, ett NeilPryde v8 5,5 och ett North volcano pro 6,4. Sen en mast och en bom. Men jag har klarat mig än så länge, kan låna några stormsegel av klubben. wink.gif

• nordgren

Medlem
    22 september, 2003 vid 21:46 som svar på: Surfare eller helt enkelt sjuk *DELETED*

Ja jag hade nog inte använt hans formulering, ville bara försvara honom eftersom han garanterat inte menade något negativt med det. Sen tycker jag att det känns lite onödigt att brusa upp för sådant… men som sagt skit samma. smirk.gif

• nordgren

Medlem
    22 september, 2003 vid 20:56 som svar på: Surfare eller helt enkelt sjuk *DELETED*

Cerebral Pares.
    Men kom igen, jag tror knappast att han menade någonting nedlåtande åt cp-skadade. Det är ju fastiskt ett uttryckssätt som folk använder utan att förknippa det på något negativt sett åt cp-skadade.

• nordgren

Medlem
    22 september, 2003 vid 18:09 som svar på: a new star is born: vi bjuder på film

Grattis! Se nu till att fostra honom väl så att han skiter i fotbollen och börjar surfa som sagt! wink.gif grin.gif

• nordgren

Medlem
    21 september, 2003 vid 14:47 som svar på: rrd´s nya brädor!!!!!!!!

Jag tycker också dom är snygga. Speciellt freewaven. laugh.gif

• nordgren

Medlem
    20 september, 2003 vid 13:44 som svar på: Fotstroppar =)

Grattis. =)

• nordgren

Medlem
    20 september, 2003 vid 09:33 som svar på: Sidfenor?

http://www.surfersparadise.nu

Surfaffär i Varberg.

• nordgren

Medlem
    19 september, 2003 vid 19:59 som svar på: wave classic bilder

Nej det blen nog något fel där, se till att få upp bilderna! laugh.gif Jag har inte fått mina framkallade än. frown.gif

• nordgren

Medlem
    17 september, 2003 vid 20:04 som svar på: VOLVO 360 GLS -85, 1700 SEK, går mkt bra!

Är det någon skada elelr annat fel på den? Rostiga balkar eller dylikt?

• nordgren

Medlem
    17 september, 2003 vid 19:44 som svar på: brädlänk?

Men vafan har dom inte RRD för? Det har jag funderat över länge…. =/

Sida 112 av 125
PNFPB Install PWA using share icon

Installera våran app genom att klicka på delningsikonen och välj sedan "Lägg till på hemskärmen". I MacOS väljer du, "Lägg till i Dock". Klicka sedan på ikonen på hemskärmen/dockan och logga in som vanligt.

Hantera pushnotiser

notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications
notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications