nordgren
Forumsvar skapade
-
Haha det där ser ut att bli en härlig landning, som att hoppa ner i en skål sockervadd kanske?
-
Hehe praktfylla så att du supit bort glasögonen eller?
*ursäkta att jag skrattar, inte lätt att tappa sådana saker
* -
Ja själv kan jag nog ses som hyfsat aktiv men det är ju många som bara kommer in och lysnar på de visas diskusioner.

Sen är det nog som sagt många om är regestrerade men som inte sitter vid datorn så ofta… -
Hehe det är samma folk, emot allting nytt.
-
Men snälla så är det knappast säkert att det kommer att bli, industrin och expoert/importen kommer att gagnas. Detta ökar välfärden.
Sen är sveriges ekonomiska politik knappast bra, att devalvera kronan gång efter annan gör att den sjunker i värde, det blir svårare att handla med andra länder när vår valuta guppar som ett flöte. -
Hehe klockrent masse!
Klart det var därför vi inte fick vind.
-
Hehe Lasse, riktigt fint ritat.
-
Hehe grymt schysst!
Midnattsolsur, jag är på!
Ni har det lyx där uppe!
-
Ja det känns lite fel, iofs bra att göra reklam om WS men fan, det kunde ju ha varit på en bättre skiva!!!
-
Hehe jag tog också shortspremiären i måndags, varmt i luften och hyfsat i vattnet.

Måste ju snart försöka få bort ”spökfärgen” också så man vågar visa sig nere på beachen.
-
Troligen positivt då det blir lättare och billigare för företagen att importera eftersom kronan är en svag valuta.
-
Okej jo det är sant, men gå till en järnhandel så bör du hitta riktigt bra gångjärn och prova med det.
Men jag tror att övriga konstruktionen också ger vibrationer, vad använde du för metall?
Behövs nog styvas till mer. -
Hahaha det här var det absolut coolaste jag sett läst på länge, fan vad innovativt!

Hur gick det inte fenan böjde sig i sidled va?Jag tror att du måste ja en mycket starkare/styvare arm där bak. (som håller i fenan)
Hoppas att du lyckas lösa det, GRYMT coolt initiativ iaf.
Tummen upp!