Forumsvar skapade

Sida 122 av 125
  • nordgren

Medlem
    17 maj, 2003 vid 21:53 som svar på: Vad gör ni när ni inte vindsurfar?

Även jag cyklar mountinbike (verkar vara många surfare som gör det) och åker lite aggressive inlines. Sen blir det beachvolley när det inte blåser men är så fint väder att man är nere på stranden. cool.gif
    Tyvärr så vart min kära mountinbike snodd i höstas. frown.gif frown.gif frown.gif
    Sen får ju tjejen sin tid också. grin.gif

• nordgren

Medlem
    17 maj, 2003 vid 16:34 som svar på: Kitesurfingkurs i karlstad!

Jo det var skoj, så man får hoppas att det blir lite drag på vattnet när det blåser till. cool.gif

-Nu lever man på hoppet om vind imorgon-

• nordgren

Medlem
    16 maj, 2003 vid 22:49 som svar på: Kitesurfingkurs i karlstad!

Hallå jo det gick bra, det blåste ju lite men ändå, var skönt att komma ut på vattnet igen. smile.gif Ja det var en drygt 10 pers där, hehe inte så många men ändå…
    Japp det är klart att du ska göra, hade tänkt mig ta mig ut till getingberget också fast jag har ingen bil så det är lite trixigt… crazy.gif Japp jag är rätt lång (192) sen är den ju grym för oss som har båtar till fötter. grin.gif

Du får pallra dig in till skutberget eller bomstad när det är syd till väst. laugh.gif

Ha det!

• nordgren

Medlem
    11 maj, 2003 vid 20:55 som svar på: Kitesurfingkurs i karlstad!

Extreme: Tjena jo det blåste inte så mycket idag men premiär blev det likså. smile.gif
    Såg föresten att du har exakt samma snöbräda som jag. ( smile.gif)

• nordgren

Medlem
    11 maj, 2003 vid 20:52 som svar på: Kitesurfingkurs i karlstad!

Okej, ja det vart premiär för mig idag faktiskt grymt väder förutom att det knappt blåste. frown.gif (ca 5-6 s/m)
    Men men det var schysst att komma ut iaf. cool.gif

Du får ta och vidga vyerna med att komma till Karlstad någon gång! laugh.gif

Ha det!

• nordgren

Medlem
    11 maj, 2003 vid 07:11 som svar på: Kitesurfingkurs i karlstad!

Extreamfreak: Hallå, nej jag har inte varit ute än i år, hade hoppats på att idag skulle vara första gången men det blåser 2.3s/m nu så det blir nog inget, får hoppas att det blåser upp lite sen. smirk.gif
    Japp jag ska ut om en stund, är du intresserad så är det bara att komma förbi, första gången som jag ska dit så vi får se hur mycket folk det blir, har nigen koll hur det brukar vara men har fått intrycket av att det brukar vara en del stammisar där. smile.gif

• nordgren

Medlem
    9 maj, 2003 vid 16:52 som svar på: Kitesurfingkurs i karlstad!

Jo det är det säkert, har aldrig provat så jag uttalar mig inte, men jag upplyste dock att det fans en windsurfingklubb här, och det är typ det ballaste som finns! wink.gif

• nordgren

Medlem
    9 maj, 2003 vid 14:33 som svar på: Kitesurfingkurs i karlstad!

JFK: Hallå finns det schyssta spots i Kristinehamn? Vilka vindar funkar bäst? Väst gissar jag. smile.gif

• nordgren

Medlem
    9 maj, 2003 vid 14:28 som svar på: Kitesurfingkurs i karlstad!

Hallå Rickard, japp vi har en klubb här i stan CWC http://hem.passagen.se/cwcvindsurfing/index.htm

På söndag ska vi ut till klubbstugan och fixa iordning för säsongen, slå en pling till mig om du vill med 070-7201150 eller så är det bara att komma ut (klubbstugan ligger på skutberget, mer info på hemsidan). Får bara hoppas på vindar även på söndag så kanske man kan ta sig en repa. laugh.gif

• nordgren

Medlem
    8 maj, 2003 vid 19:35 som svar på: Kitesurfingkurs i karlstad!

Nämen! En från Karlstad! Har du varit ute än? Har ju blåst hyggligt i veckan. smile.gif

Ska du ut till klubbhuset på söndag? Får hoppas att det blåser då. laugh.gif

Vad tar ni för en kitekurs?

• nordgren

Medlem
    24 april, 2003 vid 19:56 som svar på: STHLM’s FIKUS!

Nej men kom igen nu killen, tagga ner, jag skämtade bara. Nu sitter du och blir upphetsad, självklart tycker jag att man ska få fråga och om du läst lite till så hade du sett det, men du _hade_ faktiskt en hög attityd till ”08or” i ditt/dina inlägg, det var det jag syftade på.

• nordgren

Medlem
    24 april, 2003 vid 19:45 som svar på: STHLM’s FIKUS!

Nej men kom ingen nu Sinclair, kärnfrågan var ju att det var någon som gav ett spydigt svar, sen att Rambo uttrycker sig kasst med påhopp på sthlmare är väll en sak som man kan ignorera, men det är ju fortfarande ett vettigt inlägg där grundtanken är bra.

Som sagt mindre attityd på er alla! wink.gif

• nordgren

Medlem
    24 april, 2003 vid 19:36 som svar på: STHLM’s FIKUS!

Hehe Rambo, var det inte MINDRE attityd eller läste jag fel? wink.gif

• nordgren

Medlem
    22 april, 2003 vid 16:14 som svar på: KORT PÅ SURFGUBBSENS BRÄDOR!!!???

Hehe Borje, snygga sängkläder! grin.gif

• nordgren

Medlem
    16 april, 2003 vid 14:59 som svar på: Kolla mastfoten

Hehe! Ja det ska vara rejäla doningar! wink.gif

Sida 122 av 125
PNFPB Install PWA using share icon

Installera våran app genom att klicka på delningsikonen och välj sedan "Lägg till på hemskärmen". I MacOS väljer du, "Lägg till i Dock". Klicka sedan på ikonen på hemskärmen/dockan och logga in som vanligt.

Hantera pushnotiser

notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications
notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications