Forumsvar skapade

Sida 123 av 125
  • nordgren

Medlem
    16 april, 2003 vid 14:54 som svar på: vindsurfing är dyt på blocket.se

Men seriöst jämför med begade bilar eller vad som helst så dimper priset ganska drastiskt de första åren…

• nordgren

Medlem
    14 april, 2003 vid 10:26 som svar på: VÄNERSURFARE?!

Okej ja jag hörde att det var någon ute förra helgen det kanske var samma. Hehe jo jag är inte supersäker på brädan än så…kanske får vänta en vecka eller två. frown.gif

Är det någon mer från Karlstad här tro???

• nordgren

Medlem
    14 april, 2003 vid 10:09 som svar på: Bärplansfena.

Hehe ja det är mycket roligt som testas. smile.gif
    Men den där dynavingen kan säkert vara bra på speedfronten (WS måste ju ta tillbaks världsrekordet i hastighet på sjön) men att ha roligt med…hum nej det känns lite för otympligt. smirk.gif

• nordgren

Medlem
    13 april, 2003 vid 16:49 som svar på: Röd bom upphittad i Halmstad

Fan det är så schysst att höra att sådana saker kommer tillbaka! Så gött att vi surfare håller ihop och är ärliga mot varandra alltså! smile.gif

Ruskiga credds till dig som hittade bommen!

• nordgren

Medlem
    13 april, 2003 vid 10:34 som svar på: Bärplansfena.

Hehe jo det ser ju som sagt ballt ut men vettefan hur bra det kan vara.
    Lär ju inte vara det lättaste att kontrollera och gippa och så i… grin.gif

Men men inovativ är den ju iaf.

• nordgren

Medlem
    13 april, 2003 vid 09:34 som svar på: Bärplansfena.

Nu har jag hittat en länk med bärplan till windsurfing.

http://neilprydemaui.com/report.html

Hum ja jag undrar hur lätt det kan vara att gippa och så med denna… crazy.gif

• nordgren

Medlem
    13 april, 2003 vid 09:25 som svar på: VÄNERSURFARE?!

Tjena, nej jag har inte varit ute än men ska försöka ta premiären så fort min jävla förkylning tar och försvinner =/ och det blir lite sydligare vindar…. Det finns dock lite is kvar här och där här i Karlstad.

• nordgren

Medlem
    10 april, 2003 vid 16:33 som svar på: Utvecklingen går framåt, eller?

Hehe fasen vad coola prylar. cool.gif

• nordgren

Medlem
    9 april, 2003 vid 17:28 som svar på: Varför vindsurfar du??

Hum jag har inte surfat länge men är ändå helt såld, just grejen med att vara ett med elementen är grym, man flyter samman med vinden och vattnet. Att bara höra vindens vinande och vågornas brus och kanske sig själv tjuta av lycka när vinden sliter i ordentligt. wink.gif
    Sen är det en fartupplevelse som är grym, att så nära vattnet swisha fram med bara vinden som drivkraft.
    Det är ju som i ett tidigare bra formulerat inlägg att jämföra med att åka bräda i lössnö (som är lätt grymmast på vintern) fast man gör det jämt nu! laugh.gif Sen är det ju åtminstone lite fysiskt också, måste kämpa med seglet i vinden och så… det är skönt.

Sen är det ju det här med kulturen! Helt grym och outstanding, vara nere vid stranden och känna lukten av saltvattnet och tång. Bor ju tyvärr just nu i inlandet men man ser ju iaf horisonten och så här i Vänern. smirk.gif
    Dra en bira efter surfingen och sitta och chilla framför en brasa med polarna. smile.gif
    Sen är det ju skönt att inte alla håller på med det så att det blir någon jävla mainstream grej.

Nej kort sagt det är något helt grymt och tyvärr (?) obeskrivligt med ord över WS!

• nordgren

Medlem
    8 april, 2003 vid 14:52 som svar på: Passform WS.

Jaha var det i getingberget?
    Tufft då borde det snart bli premiär då. =)

• nordgren

Medlem
    7 april, 2003 vid 15:18 som svar på: Passform WS.

Hehe okej isen har inte släppt här i Karlstad än men jag funderar på att hoppa ner i Klarälven för att testa hur den fungerar. cool.gif

Jo i underarmarna och runt biceps finns det lite luftrum så det blir nog inte så mycket kramp får vi hoppas.

-Snart är vattnet fritt jippie!-

• nordgren

Medlem
    7 april, 2003 vid 15:05 som svar på: Säkert dummaste frågan hittils…men ändå

Ser lite proffsigt ut kanske smirk.gif

• nordgren

Medlem
    5 april, 2003 vid 09:19 som svar på: Passform WS.

feg: Okej ja då är det säkert inte så stora problem för mig, det är just när man hamnar i vattnet och simmar runt som jag misstänker att det kommer att sippra in vatten då man drar armarna bakåt när man simmar… Men det funkar nog får vi hoppas.

• nordgren

Medlem
    4 april, 2003 vid 13:30 som svar på: Passform WS.

Jo jag har kollat där och på pappret så är det helt rätt, men av brist på erfarenhet så vet jag inte helt hur den ska sitta. Men står jag normalt så är det inte så farligt, bara lite luft i ryggen men om jag böjer mig bakåt eller lyfter händerna över huvudet så blir det rätt mycket luft på ryggen så det är det jag funderar över, när jag kommer att vara i vattnet så kommer det kanske att komma in väldigt mycket vatten? confused.gif

• nordgren

Medlem
    28 mars, 2003 vid 19:21 som svar på: Köp surfmärken från USA för att..

Markram: Haha den var bra! smile.gif

calle_kuling: Hehe ja vem vet? 800 l oljepråm med 12,5 formularigg. cool.gif

Sinclair: Nej det är sant, trotts allt tycks det tyvärr vara många som blir upprörda när man pratar politik, och vi surfare bör hålla ihop.

Peace brothers! Låt vår batalj stå ute på vattnet. wink.gif

Sida 123 av 125
PNFPB Install PWA using share icon

Installera våran app genom att klicka på delningsikonen och välj sedan "Lägg till på hemskärmen". I MacOS väljer du, "Lägg till i Dock". Klicka sedan på ikonen på hemskärmen/dockan och logga in som vanligt.

Hantera pushnotiser

notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications
notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications