Forumsvar skapade

Sida 124 av 125
  • nordgren

Medlem
    28 mars, 2003 vid 00:17 som svar på: Köp surfmärken från USA för att..

Haha är du rolig?

Bomba USA istället. Världen skulle troligtvis bli bättre.
    Att ett stort land som USA inte tar hand om sina egna medborgare bättre och den som är rik kan köpa sig ur fängelse är väll ändå inget att hylla.

• nordgren

Medlem
    28 mars, 2003 vid 00:04 som svar på: Manöver film?

Ja slutligen lyckades jag hitta Karlstads mest gömda men välsorterade lilla tidnings butik så nu har jag nya windsurf här, jo artickeln om vattenstart var bra plus alla tipps här så ska jag nog greja det relativt snabbt när jag kommer ut på vattnet igen få man hoppas.

TACK allihop för alla tips!!! Ni är guld. laugh.gif

• nordgren

Medlem
    24 mars, 2003 vid 23:55 som svar på: Manöver film?

Okej ja inte undra på att jag sjunkit som en sten då wink.gif

• nordgren

Medlem
    24 mars, 2003 vid 20:47 som svar på: Manöver film?

Fan jag har kollat på pressbyron här i Karlstad där jag bor, men dom har inte haft det här. mad.gif

Oskie: Okej tack! Hum jag har provat det lite men den brädan jag lärt mig på är en gammal en med en gammal chamber rigg, har inte lyckats få upp den ur vattnet. (Bara jag som sjunker) frown.gif Sen har jag iofs inte haft koll på hur man ska göra, bara försökt lite på olika sätt.
    Sen ska jag nog börja surfa med flytväst nu så att det ökar lyftkraften som sagt.

Tack alla för svaren! smile.gif

• nordgren

Medlem
    24 mars, 2003 vid 09:01 som svar på: Manöver film?

Okej tack allihop!
    Vart får man tag i windsurf magazine? Måste man beställa eller köpa från någon surfaffär?

• nordgren

Medlem
    19 mars, 2003 vid 21:03 som svar på: Varm våtdräkt?

Du med Solan, är det en semidry?
    Skidsport i Bromma?

• nordgren

Medlem
    19 mars, 2003 vid 10:44 som svar på: Hypersonic 125…

Ja det var fan så den ser ut med den där nosen, någon som vet var meningen med den är? Ser ut som fören på en tanker ju! smirk.gif

• nordgren

Medlem
    18 mars, 2003 vid 07:25 som svar på: För små fotstroppar

Zehlertz: Haha det måste ha sett roligt ut! cool.gif

• nordgren

Medlem
    17 mars, 2003 vid 17:22 som svar på: Nån som provat detta??

Jag har också planer på detta efter att jag såg lomma videon på ftp:n, men min fråga, ska man ha en longboard eller en vanlig skateboard? Och om man har longboard behövs den förstärkas? confused.gif

• nordgren

Medlem
    15 mars, 2003 vid 15:02 som svar på: Misstag och lärdomar

Haha, inte bra. crazy.gif
    Men som sagt det är väll kanske lätt hänt. Tur att det inte var den nya formula drädan som åkte i backen bara. wink.gif

• nordgren

Medlem
    14 mars, 2003 vid 16:56 som svar på: Dummaste bortförklaringen……

Haha länge sedan skrattade jag så mycket och kände det lilla sticket av skuld som man får när det blåser upp och man lämnar alla planer man haft till förmån för vindsurfingen, som när jag läst dessa inlägg. Jisses vad det är sant, som sagt så har det ju hänt att man lämnat flickvännen och planerna för dagen för att sticka ut och surfat, jag har inte surfat så mycket men redan har det ju hänt och kommer heltvisst att hända igen för nu är man fast i sporten. laugh.gif
    Men det är nog bra att klarlägga tidigt i ett förhållande hur det är, trotts allt så planer går nästan jämt att skuta upp, men när det väl blåser så blåser det, inget vi kan säga eller göra för att det ska vänta till morgondagen istället så det är helt enkelt dessa planer som realiseras. Mysmiddagen kan man ta imorgon. wink.gif

• nordgren

Medlem
    13 mars, 2003 vid 16:21 som svar på: Våtdräkter.

John_j_rambo: Okej får köra och prova lite sen kanske man får klippa å dona lite och se hur det går. wink.gif

Judo-Freddan: Okej är det semidryen? Ja den verkar riktigt schysst men kostar en del. =(

• nordgren

Medlem
    12 mars, 2003 vid 19:44 som svar på: Våtdräkter.

Jasså, blir det för tjockt/mjukt grepp menar du?

• nordgren

Medlem
    12 mars, 2003 vid 19:39 som svar på: Is på vättern?

Jasså det var som sjutton, får ta en tur och kolla om även Vänern har sköljt nu då. smile.gif

• nordgren

Medlem
    12 mars, 2003 vid 19:35 som svar på: Snygga surf-bakgrunder

Skywalker, den var grymt snygg!

Sida 124 av 125
PNFPB Install PWA using share icon

Installera våran app genom att klicka på delningsikonen och välj sedan "Lägg till på hemskärmen". I MacOS väljer du, "Lägg till i Dock". Klicka sedan på ikonen på hemskärmen/dockan och logga in som vanligt.

Hantera pushnotiser

notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications
notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications