nordgren
Forumsvar skapade
-
Haha är du rolig?
Bomba USA istället. Världen skulle troligtvis bli bättre.
Att ett stort land som USA inte tar hand om sina egna medborgare bättre och den som är rik kan köpa sig ur fängelse är väll ändå inget att hylla. -
Ja slutligen lyckades jag hitta Karlstads mest gömda men välsorterade lilla tidnings butik så nu har jag nya windsurf här, jo artickeln om vattenstart var bra plus alla tipps här så ska jag nog greja det relativt snabbt när jag kommer ut på vattnet igen få man hoppas.
TACK allihop för alla tips!!! Ni är guld.
-
Okej ja inte undra på att jag sjunkit som en sten då
-
Fan jag har kollat på pressbyron här i Karlstad där jag bor, men dom har inte haft det här.

Oskie: Okej tack! Hum jag har provat det lite men den brädan jag lärt mig på är en gammal en med en gammal chamber rigg, har inte lyckats få upp den ur vattnet. (Bara jag som sjunker)
Sen har jag iofs inte haft koll på hur man ska göra, bara försökt lite på olika sätt.
Sen ska jag nog börja surfa med flytväst nu så att det ökar lyftkraften som sagt.Tack alla för svaren!
-
Okej tack allihop!
Vart får man tag i windsurf magazine? Måste man beställa eller köpa från någon surfaffär? -
Du med Solan, är det en semidry?
Skidsport i Bromma? -
Ja det var fan så den ser ut med den där nosen, någon som vet var meningen med den är? Ser ut som fören på en tanker ju!
-
Zehlertz: Haha det måste ha sett roligt ut!
-
Jag har också planer på detta efter att jag såg lomma videon på ftp:n, men min fråga, ska man ha en longboard eller en vanlig skateboard? Och om man har longboard behövs den förstärkas?
-
Haha, inte bra.

Men som sagt det är väll kanske lätt hänt. Tur att det inte var den nya formula drädan som åkte i backen bara.
-
Haha länge sedan skrattade jag så mycket och kände det lilla sticket av skuld som man får när det blåser upp och man lämnar alla planer man haft till förmån för vindsurfingen, som när jag läst dessa inlägg. Jisses vad det är sant, som sagt så har det ju hänt att man lämnat flickvännen och planerna för dagen för att sticka ut och surfat, jag har inte surfat så mycket men redan har det ju hänt och kommer heltvisst att hända igen för nu är man fast i sporten.

Men det är nog bra att klarlägga tidigt i ett förhållande hur det är, trotts allt så planer går nästan jämt att skuta upp, men när det väl blåser så blåser det, inget vi kan säga eller göra för att det ska vänta till morgondagen istället så det är helt enkelt dessa planer som realiseras. Mysmiddagen kan man ta imorgon.
-
John_j_rambo: Okej får köra och prova lite sen kanske man får klippa å dona lite och se hur det går.

Judo-Freddan: Okej är det semidryen? Ja den verkar riktigt schysst men kostar en del. =(
-
Jasså, blir det för tjockt/mjukt grepp menar du?
-
Jasså det var som sjutton, får ta en tur och kolla om även Vänern har sköljt nu då.
-
Skywalker, den var grymt snygg!