nordgren
Forumsvar skapade
-
nordgren
Medlem12 mars, 2003 vid 19:28 som svar på: Vad ska jag ha förnågon vindsurfingsutrustning?Ja jag är ju ingen erfaren surfare, men det beror ju på vad du tycker är kul, vill du trixa så är det freestyle men vill du åka snabbt, cruisa eller så då ska du välja en slalom. Vågisen kan du ju kanske skippa eftersom det helt enkelt inte finns så mycket vågor där.
Det är vad jag tycker iaf.
-
Okej, jag har faktiskt inhandlat ett par neopren handskar, modell jakt/fiske på biltema, hehe ja vet, men dom var billiga (119:-) så man kan ju prova, dom är sköna att ha på sig men dom håller väll inte så bra kanske. (?)
-
Till Eriksson:
Det är bara att skriva ett vanligt inlägg, trycka på fortsätt och sedan lägg till fil/bläddra för att ladda ner.
-
Nej jag vet inte, men med största sannorlikhet har den inte gått, då isen ligger kvar på Vänern.
Men med detta vädet dröjer det nog inte länge dock.
-
Okej får kika på den också då. =)
*Många att välja mellan* -
Ja det är bra att vara lång (visst jag är bara 192, men ändå) Man får längre räckvidd och det kan ju knappast vara någon nackdel. Som sades ovan så kan man komma längre ut från grejerna vilket är bra. Skippa att opperera dig tycker jag.
-
Okej, nej jag är 192cm 93kg så den skulle nog inte passa. =)
Men semi-dry är alltså lite varmare än cvanliga våtdräkter då? Hur smidiga är dom?
-
Shit, ja den är vacker!
Sen om den går under buss eller inte låter jag vara osagt.
-
Hallå, när är mässan där??

Brukar det vara schyssta mässpriser? -
nordgren
Medlem16 februari, 2003 vid 16:31 som svar på: Första gången på bräda. När och vilken utrustning?För mig var det förra våren på en polares supergammla Mistral Equip, fast sedan dess.

Har dock ingen egen utrustning än men ska köpa nu till vårstormarna.
-Surf or Die-