ola_p
Forumsvar skapade
-
Jo självklart… jag har tänkt testa vulcan ngn gång… willyskipper känns däremot en aning instabilt…
-
Hur i hela skulle de kunna få reda på att ngn lyssnar då? Och bevisa det??
-
Willyskipper är väl inte så svårt om man jämför med grubby å flaka eller? Vilket ju är trick som bara världseliten sätter typ.. Hur stor skillnad e det i svårighetsgrad mellan willyskipper å vulcan?
-
hoppas de lägger d så man kan kika på det sen iaf… Det ska ju blåsa som sagt…
-
Nja, blir hemmavid, ljungskileviken, om det blåser vill säga…
Men du kan välan komma förbi…
-
Handskar kan vara skönt att ha när det regnar småspik som i lördags… men annars funkar det bra utan handskar.. Iaf när det är sol… Jag har kört mina slithandskar på senaste, delvis för att den tejpen som höll ihop såret på tummen skulle sitta kvar…(hobbykniv… ouch..)
-
Bra… Vi räknar med rapporter om eran promenadseger…

Visa världskupparna vart skåpet ska stå..
Lycka Till & Kör Hårt!!!
-
Man seglar på kanten istället för på fenan när man ska ta höjd…. Kantställa brädan alltså..
-
Jag brukar köra detta: (mina lättvindsprylar alltså…)
sputnik 270 wce
smal 28 cm lite, lite lätt bakåtsvept fena…
Simmer sero-7 6.8
detta funkar fint… kör jag större fena blire jobbigt om det kommer lite vind… har 28, 30 å 32 av exakt samma sort, samt en 32 med större yta… köra med den största… javisst… jag planar ju ngt lite tidigare, men det blir assjobbig att hålla ner kanten sen… Men testa en större fen, eller fundera på om du har tillräckligt nedal… det kan vara problemet… -
Du kan ju kika på salomons återomhjälmar ”Jaws” och ”Mavericks”…

http://www.windsurferen.dk/webmail.php – så kan du komma åt mailen…
-
När e det dags för en windsurfare på vågen då?
-
Hmm… jag fickockå lite typiska virusmail för ett tag sen… med ngn text om skärmsläckare… men så har man ju mac så…
Så jag unnar mig ett par handskar för att inte mitt sår skulle öppna sig…