Forumsvar skapade

Sida 266 av 299
  • ola_p

Medlem
    29 april, 2003 vid 17:15 som svar på: vind?

Vart ute en sväng… blåste hyggligt… men missade absolut bästa vinden för min kusin knäckte sin bom så jag fick in å hämta en ny åt honom… riggen blev en smula tung med en extra bom… tongue.gif

• ola_p

Medlem
    29 april, 2003 vid 12:34 som svar på: flaka.. willyskipper..

Jo självklart… jag har tänkt testa vulcan ngn gång… willyskipper känns däremot en aning instabilt…

• ola_p

Medlem
    29 april, 2003 vid 12:24 som svar på: vind?

den kommer förhoppningsvis… verkade ju som det passerade en front alldeles nyss… Skulle ju blåsa på eftermiddagen…

• ola_p

Medlem
    29 april, 2003 vid 12:17 som svar på: Använder ni flygradion ?

Hur i hela skulle de kunna få reda på att ngn lyssnar då? Och bevisa det?? crazy.gif

• ola_p

Medlem
    29 april, 2003 vid 09:09 som svar på: flaka.. willyskipper..

Willyskipper är väl inte så svårt om man jämför med grubby å flaka eller? Vilket ju är trick som bara världseliten sätter typ.. Hur stor skillnad e det i svårighetsgrad mellan willyskipper å vulcan? crazy.gif

• ola_p

Medlem
    28 april, 2003 vid 20:51 som svar på: Vargas LIVE!

hoppas de lägger d så man kan kika på det sen iaf… Det ska ju blåsa som sagt…

• ola_p

Medlem
    28 april, 2003 vid 19:46 som svar på: råkallt

jajajaja… Men nu e det så att jag varken får köpa öl eller köra bil… frown.gif crazy.gif shocked.gif Så jag unnar mig ett par handskar för att inte mitt sår skulle öppna sig… tongue.gif

• ola_p

Medlem
    28 april, 2003 vid 19:42 som svar på: Surfing i Stenungsund?

Nja, blir hemmavid, ljungskileviken, om det blåser vill säga… tongue.gif Men du kan välan komma förbi… laugh.gif

• ola_p

Medlem
    28 april, 2003 vid 18:00 som svar på: råkallt

Handskar kan vara skönt att ha när det regnar småspik som i lördags… men annars funkar det bra utan handskar.. Iaf när det är sol… Jag har kört mina slithandskar på senaste, delvis för att den tejpen som höll ihop såret på tummen skulle sitta kvar…(hobbykniv… ouch..)

• ola_p

Medlem
    28 april, 2003 vid 14:56 som svar på: Daglig rapport frân PWA VARGAS…

Bra… Vi räknar med rapporter om eran promenadseger… wink.gif
    Visa världskupparna vart skåpet ska stå.. laugh.gif

Lycka Till & Kör Hårt!!!

• ola_p

Medlem
    27 april, 2003 vid 16:54 som svar på: Prylproblemas…

Man seglar på kanten istället för på fenan när man ska ta höjd…. Kantställa brädan alltså..

• ola_p

Medlem
    27 april, 2003 vid 16:27 som svar på: Prylproblemas…

Jag brukar köra detta: (mina lättvindsprylar alltså…)
    sputnik 270 wce
    smal 28 cm lite, lite lätt bakåtsvept fena…
    Simmer sero-7 6.8
    detta funkar fint… kör jag större fena blire jobbigt om det kommer lite vind… har 28, 30 å 32 av exakt samma sort, samt en 32 med större yta… köra med den största… javisst… jag planar ju ngt lite tidigare, men det blir assjobbig att hålla ner kanten sen… Men testa en större fen, eller fundera på om du har tillräckligt nedal… det kan vara problemet…

• ola_p

Medlem
    27 april, 2003 vid 15:11 som svar på: Surfinghjälm?

Du kan ju kika på salomons återomhjälmar ”Jaws” och ”Mavericks”… smirk.gif

http://www.windsurferen.dk/webmail.php – så kan du komma åt mailen…

• ola_p

Medlem
    26 april, 2003 vid 20:04 som svar på: Samma våg i 12km! Respekt!

När e det dags för en windsurfare på vågen då? tongue.gif

• ola_p

Medlem
    26 april, 2003 vid 14:57 som svar på: titta på denna…

Hmm… jag fickockå lite typiska virusmail för ett tag sen… med ngn text om skärmsläckare… men så har man ju mac så… smile.gif

Sida 266 av 299
PNFPB Install PWA using share icon

Installera våran app genom att klicka på delningsikonen och välj sedan "Lägg till på hemskärmen". I MacOS väljer du, "Lägg till i Dock". Klicka sedan på ikonen på hemskärmen/dockan och logga in som vanligt.

Hantera pushnotiser

notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications
notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications