ola_p
Forumsvar skapade
-
Jepp,men det skulle nog funkat om inte vinden dog… men det var meckigt att komma till vattnet…. De boende var inte heller särskilt väl inställda på att man fick komma med bil… men vi fick iaf tillslut köra fram å dumpa av grejorna…. kallt var det, och när vi äntligen hade riggat så fick man två planande bogar med 5.3an… Vi tog en paus och drack lite varmt, samt riggade på större segel å biffade på med volym… men då dog vinden helt… Så regnade det å vart kallt å jävligt… inte så kul… men stället funkar nog om det blåser, men finns nog bättre ställen… kikat lite på skökortet, och funderar på tjörn nästa gång på ost….
Vart seglade ni? -
Vet ej, men verkar ju vara som de har ngt fel i php koden… Konstigt att ingen rättar till det… men man kan ju hitta det på http://www.windsurferen.dk/webmail.php ….
-
Vi är på väg imorgon, packat bilen å så, så vi siktar på iväg vid 9-tiden. Vi hittar väl förhoppningsvis till vattnet tillslut. men du får gärna slå en signal om vart du är på väg så kommer vi… Skulle ju va kul att möta upp med ngn…
0708 697 115 -
Klarar man sig på vågisen å 5.3 imorgon? eller e det läge att släpa med sig racebrädan å 6.8 också?
-
SVCD = mpeg2
VCD = mpeg
är videoformaten som funkar i dvd…kolla http://www.doom9.org tror man skall kunna hitta ngt där… Ska man bara göra VCDar så e det enkelt att bränna med toasts inbyggda vcdencoder… -
Ok… Jag å min kusin e påväg om vi lyckas fiska fram en bil… Ev. kanske pappa kan vara på G också… E det överön imorgon då eller?
Kollade wetteronline, och det såg ut som OSO vradande på SO under dagen… -
hehe, men vad kostar nybörjaren då?
ang. tavlorna, vad är en ”fernissage”?…
-
Ähh… va inte så pjoskig, var tio grader igår, min kusin seglade kortärmad dräkt!!
-
Hmm…. Vet inte när jag e på g i gbg nästa gång… kanske imorgon… Om du ska surfa…. Så skulle du kunna låna mina band då… Dock låg min video efter en annan när vi spelade in, så det står rec start på vissa ställen, men det kan man ju leva med så att säga…
-
mm… coolt att ha vart med i en annons iaf…
Hoppas dt blir seglat imorgon… ska höra med min kusin lite senare när han kommer hem… -
Apropå korta master…. Jag testade min 430 100% north xcellelerator wave i mitt 6.8 sero-7, passade mig nog bättre än 460 55% racemast. men så e jag ju flugviktare. Men seglet var mkt mer förlåtande och blev enklare attt hålla. Kan dock tänka mig att en 30% 430 hade känts väldigt slött….
-
Du skulle kunna få rippa min extremkollektion om jag får tillbaka dem sen… Har tre band med: 4play, brainstorm, rewind. young guns, charge, epic. startrip, unleashed, crackers. de är dock inspelade när extreme sände reklamfinansierat, så det är ngt avbrott per film… Men visst… kan ju kanske fixas… ordnar ngt ett band kan jag spela in en ny reklamfri version… Tror inte jag kan ordna dator att direktrippa med…
-
Var?