Forumsvar skapade

Sida 271 av 299
  • ola_p

Medlem
    22 mars, 2003 vid 09:32 som svar på: SP-katalogstävling

Jo, fast det var rätt kul i prislistan från wallen här om året, då kostade en av brädstorlekarna 999:- medans övriga strl kostade 9999:-… Tyvär reserverade dom sig för felskrivningar.. smirk.gif

• ola_p

Medlem
    21 mars, 2003 vid 13:19 som svar på: nån som vågade sig ut idag???

Här försvann den ÄNTLIGEN!!! Samtidigt som sp katalogen damp ner… hoppas det blåser i helgen… laugh.gif

• ola_p

Medlem
    13 mars, 2003 vid 10:33 som svar på: SurfersParadise

Man brukar kunna få typ hängselelinor, snörbitar etc. när man handlar lite mera… Så blir ju några procent iaf…

• ola_p

Medlem
    11 mars, 2003 vid 09:36 som svar på: m/s, Knots, Bft?? Vem kan reda ut begreppen?

knop/2 = m/s
    grovt räknat.
    kolla http://www.onlineconversion.com

• ola_p

Medlem
    8 mars, 2003 vid 19:52 som svar på: Super-X

Hittar den inte! confused.gif Kan du inte lägga en direktlänk?

• ola_p

Medlem
    8 mars, 2003 vid 09:38 som svar på: Kommer du å testar ljungskileviken idag Zehlerts?

Isen ligger å det blåser idag!!!!!! Segling blir det!

• ola_p

Medlem
    8 mars, 2003 vid 09:36 som svar på: Vattensport + skidhjälm?

Kolla salomons två varianter, jaws & mavericks… Gjorda för bådadelarna….

• ola_p

Medlem
    7 mars, 2003 vid 20:36 som svar på: Tips om skön surfmusik

Pluxus
    The Knife
    Radiohead
    Rage Against The Machine
    White Zombie
    The Doors
    Morcheeba
    Loosegoats
    Led Zeppelin
    Elegant Machinery
    Ceasar’s Palace
    Å lite annat… smirk.gif

• ola_p

Medlem
    7 mars, 2003 vid 20:27 som svar på: Super-X

Någon med lite större talang för att skriva slagkraftigt på engelska än mig kan väl fixa en petition på http://www.petitiononline.com Så kan vi skicka in till pwa som protest sen!

• ola_p

Medlem
    7 mars, 2003 vid 15:11 som svar på: Kommer du å testar ljungskileviken idag Zehlerts?

ja, zehlertz, men inte jag, har typ 4cm markfrigång… Jo, isen var fin första dagen, kanten var dock mindre kul… smile.gif man fick bromsa i god tid… så vi seglade lite längre ut sen, sämre is, men ingen kant…

• ola_p

Medlem
    7 mars, 2003 vid 14:32 som svar på: Kommer du å testar ljungskileviken idag Zehlerts?

Nackdelen med en sjö är väl att det är mer slask på isen eftersom den legat längre… tongue.gif

• ola_p

Medlem
    7 mars, 2003 vid 12:17 som svar på: Kommer du å testar ljungskileviken idag Zehlerts?

Med lite tur ligger isen fortfarande på söndag, men ser ganska dysert ut temperaturmässigt… Jag hör av mig…

• ola_p

Medlem
    6 mars, 2003 vid 16:20 som svar på: Kommer du å testar ljungskileviken idag Zehlerts?

Inte ngn större skillnad på isen mellan igår å idag…översta lagret med skitis har blivit sörja på de flesta ställen… Jo, det gick ganska bra, seglade mkt fortare idag än igår, men så blåste det ju också ordentligt idag, seglade 5.5 fullcambrat race.. smile.gif vi hade dock lite problem med att icesurfern drog åt ena hållet… Har du ngt icq nummer(msn funkar också)? Så kan jag höra av mig vidare om isläget. med lite tur funkar det på söndagen, men prognoserna säger ju plusgrader så… Hoppas kan man ju alltid… smirk.gif

• ola_p

Medlem
    6 mars, 2003 vid 11:41 som svar på: Kommer du å testar ljungskileviken idag Zehlerts?

Ok, Isen är i avtagande skepnad, så det gäller att passa på. 10cm, men lite mjukare lager överst, ngn cm. med nersält snö.. Så går inte så fort. idag blåser det riktigt gött…Väntar bara på att jonatan ska komma hem… Men jag vågar inte satsa mina sista slantar på att isen finns kvar till helgen… http://www.windguru.cz/int/index.php?id_user=410&uid=4fea6dc9d550427943876679918d0a00&lang=eng ser ju lite tveksamt ut med temperaturen… men vi får väl se om isen ligger kvar…

• ola_p

Medlem
    6 mars, 2003 vid 07:49 som svar på: att landa hopp!? rekord?

nej, men kanske ett skäl till att ta det lite lungt… Funderar på att testa kite ngn gång…

Sida 271 av 299
PNFPB Install PWA using share icon

Installera våran app genom att klicka på delningsikonen och välj sedan "Lägg till på hemskärmen". I MacOS väljer du, "Lägg till i Dock". Klicka sedan på ikonen på hemskärmen/dockan och logga in som vanligt.

Hantera pushnotiser

notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications
notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications