ola_p
Forumsvar skapade
-
Jo, fast det var rätt kul i prislistan från wallen här om året, då kostade en av brädstorlekarna 999:- medans övriga strl kostade 9999:-… Tyvär reserverade dom sig för felskrivningar..
-
Här försvann den ÄNTLIGEN!!! Samtidigt som sp katalogen damp ner… hoppas det blåser i helgen…
-
Man brukar kunna få typ hängselelinor, snörbitar etc. när man handlar lite mera… Så blir ju några procent iaf…
-
Isen ligger å det blåser idag!!!!!! Segling blir det!
-
Kolla salomons två varianter, jaws & mavericks… Gjorda för bådadelarna….
-
Pluxus
The Knife
Radiohead
Rage Against The Machine
White Zombie
The Doors
Morcheeba
Loosegoats
Led Zeppelin
Elegant Machinery
Ceasar’s Palace
Å lite annat…
-
Någon med lite större talang för att skriva slagkraftigt på engelska än mig kan väl fixa en petition på http://www.petitiononline.com Så kan vi skicka in till pwa som protest sen!
-
ja, zehlertz, men inte jag, har typ 4cm markfrigång… Jo, isen var fin första dagen, kanten var dock mindre kul…
man fick bromsa i god tid… så vi seglade lite längre ut sen, sämre is, men ingen kant… -
Nackdelen med en sjö är väl att det är mer slask på isen eftersom den legat längre…
-
Med lite tur ligger isen fortfarande på söndag, men ser ganska dysert ut temperaturmässigt… Jag hör av mig…
-
Inte ngn större skillnad på isen mellan igår å idag…översta lagret med skitis har blivit sörja på de flesta ställen… Jo, det gick ganska bra, seglade mkt fortare idag än igår, men så blåste det ju också ordentligt idag, seglade 5.5 fullcambrat race..
vi hade dock lite problem med att icesurfern drog åt ena hållet… Har du ngt icq nummer(msn funkar också)? Så kan jag höra av mig vidare om isläget. med lite tur funkar det på söndagen, men prognoserna säger ju plusgrader så… Hoppas kan man ju alltid…
-
Ok, Isen är i avtagande skepnad, så det gäller att passa på. 10cm, men lite mjukare lager överst, ngn cm. med nersält snö.. Så går inte så fort. idag blåser det riktigt gött…Väntar bara på att jonatan ska komma hem… Men jag vågar inte satsa mina sista slantar på att isen finns kvar till helgen… http://www.windguru.cz/int/index.php?id_user=410&uid=4fea6dc9d550427943876679918d0a00&lang=eng ser ju lite tveksamt ut med temperaturen… men vi får väl se om isen ligger kvar…
-
nej, men kanske ett skäl till att ta det lite lungt… Funderar på att testa kite ngn gång…
Kan du inte lägga en direktlänk?