ola_p
Forumsvar skapade
-
Som sagt så hade han tur som överlevde.. det är kanske inte direkt frivilligt man ger sig ut på sådana flygturer…
-
Mmm.. Men jag behöver ju ngn att göra praktik hos! Annars går d ju inte…
-
Mm… Masse har rätt… bilden kommer, tror jag, från windsurfing mags hemsida. Och skall tydligen vara sann… Så ett starkt skäl till att inte kita… Har för mig att hoppet är ca 60 meter högt…
-
Mm… Tänkte ngt åt det hållet… Ingen som känner ngn som känner ngn som….?
-
Njaej, Det är nog inte bara duktigt folk, men det blir ju så att de duktiga/de som vill framstå som duktiga svarar, och nybörjarna frågar. Blir ju lite sådana tendenser… Läs Dr Masses krönika om den teoretiske windsurfaren så platsar nog gasnka många av oss där, jag blan andra…
-
Kanske kunde vara en utväg… Finns det inge surfrelaterat?
-
Nja, kitare hoppar allt högre, se bild…
Men å andra sidan kan man dissa dem för att det ser så mesigt ut när de hoppar så…
-
I skolan körs det mac till detta. Och där är instegsprogrammet imovie. Som är intuitivt, men saknar vissa effekter vad gäller texter framförallt. Sen om man läser rörligbildkursen får man lära sig final cut 3 pro. Som är lite klurigare och man kan inte importera mp3, bara hämta från cd. finalcut är dock grymt bra vad gäller alla schusteringsmöjligheter i bilden. Skevningar, färgbalanser, ljud… Ja… Det mesta. Vet inte om det finns till pc dock! Men har du tillgång till mac med osx så är det att föredra mot en pc… Brrrrr… Inte stödja elake farbor Bill…. Fyy… Kör ngt alternativt! Mac, linux, unix….och argumentet jag vill kunna köra windowsprogram håller inte, se http://www.winehq.com/ !
Och ja, kanske OT och Ja jag gillar inte pyttemjuk å farbror Bill…
-
Tror han ansyftar på skidballet, och inte freestyle. Skidballet var populärt en gång i tiden, och, rätta mig om jag har fel, os gren ett tag. Och det gick helt enkelt ut på att man skulle ”dansa” sig ner för backen, och bli bedömd av domare. Konståkning på snö, med skidor. Ngt som gav upphov till diverse konstiga saker, däribland volter mellan stavarna…
-
Jag tycker mig ha märkt att kitare har en tendens att bli runtsläpade efter sina drakar…
verkar inte så skönt… som att knyta fast sig bakom en bil å sen köra runt en stund…. 😛 Jaja… Men jag funderar kanske på att ta å testa ngn gång. känns som ett lockande lättvindsalt…. För formula e ung. lika kul som att åka buss…
-
Jag skulle nog sagt prisvärd istället
….